girly1988

Farver til børn...

10 indlæg i dette emne

Hvilke farver eller tuscher eller andet i den dur vil i anbefale til en snart 2 årig som først lige er begyndt at tegne...?

Tænker Tobias skal ønske sig malebog og farver til hans fødselsdag eller jul...måske det blir advents gave..well det finder jeg ud af...

Men ja hvad er godt at købe? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har dem her

http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/80-Born-Junior/8050-Farvelagge/805035-Kridt/1/246803-Gelkridt-tre-i-en-6-pak

De har fungeret super, fordi de er ret bløde, så han nemt kan se at han tegner (frem for farveblyanter, hvor han virkelig maser med dem for at få ordentlig farve på papiret) og så er farven nem at få af tøj/bord/alt hvad der ikke er papiret. Det er ret fint at de kan skrues ud, når de bliver flade, så vi ikke også skal spidse og det er lige til at få af fingre (og ansigt :P ) med en fugtig klud eller vådserviet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fra br "10 tykke tuscher". Tlf vil ikke lige lade mig linke, men de kan gå af tøjet og voksdugen ;) så kan de ikke trykkes op i pennen, hvis du forstår, hvilket er ret smart. De koster 60 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

https://m.luxoliving.dk/djeco-gel-farver-12-klassiske-farver/

Mie fik de her i 1 års fødselsdags gave. De er intet mindre end fantastiske. De skal blot røre papiret så maler de. Genialt til små kreative mennesker. Man kan dreje farven mere ud. Men en vådklud kan det tørres af bord mv hvis der tegnes udenfor og ja de er bare super :)

Edit: min søster havde vidst købt dem i Salling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

https://m.luxoliving.dk/djeco-gel-farver-12-klassiske-farver/

Mie fik de her i 1 års fødselsdags gave. De er intet mindre end fantastiske. De skal blot røre papiret så maler de. Genialt til små kreative mennesker. Man kan dreje farven mere ud. Men en vådklud kan det tørres af bord mv hvis der tegnes udenfor og ja de er bare super :)

Edit: min søster havde vidst købt dem i Salling

Kan det også gå ad tøj ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det også gå ad tøj ? :-)

Hvis man får det med det samme. Ellers har noget af Mies tøj fået en plet hist og her :rolleyes men i starten fik hun overslag på ligesom når hun spiste. Nu kan hun bedre styre det. Og de skulle ikke være giftige. Hun har smagt på den hule mere end en gang :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man får det med det samme. Ellers har noget af Mies tøj fået en plet hist og her :rolleyes men i starten fik hun overslag på ligesom når hun spiste. Nu kan hun bedre styre det. Og de skulle ikke være giftige. Hun har smagt på den hule mere end en gang :LOL

Okay super :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogle tykke fra faber, købt i den lokale legetøjsbutik. De går også af tøj (lægger det dog i blød først)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej girly1988

 

Prøv BabyNature eller purebaby, de har nogle gode nogen, endda uden kemi, de har også fingermaling. Hvis det skulle have interesse. :) Så sker der ikke så meget hvis det skulle komme i munden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah havde i den alder stockmars klods-farver og stifterne. Saa havde han ogsaa farveblyanter, men de skal jo trykkes ned og knaekker, saa dem pakkede vi vaek. Han havde ogsaa Djecos tudser, dem med to farver og i hver sin ende. Og fingermaling, akrylmaling og farvelade.

 

Fingermaling og maling med pensel blev Noahs foretrukne. Nu er han nok mest til pensel og saa lidt tudser. 

 

IKEA har en pakke med flere pensler, som er geniale, idet de er korte i skaftet. Da Noah er venstrehaandet er kortskaftet virkelig godt, saa derfor har jeg ogsaa lige bestilt farveblyanter i kort udgave fra Lyra til ham. 

 

Saa jeg ville taenke i kortskaftet, gribevenligt, vaskbart og ikke mindst sanse-venligt, aka fingermaling. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER