blomst27

Pomp delux flyverdragt

9 indlæg i dette emne

Hejsa

Har nogen prøvet dem? Hvad er jeres erfaring? Hvordan er de ift pasform, varme, slidstyrke etc?

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Isaac har haft én derfra, den var okay... Det er nogle sæsoner siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vega havde vinterjakken sidste år, den var super fin og varm.. Har selv kig på flyverdragten i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes flyverdragten er til den brede side, men fin kvalitet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes flyverdragten er til den brede side, men fin kvalitet.

:ditto

Men ikke mega brede.

Den Edith havde holdte varmen VIRKELIG godt..

Vi cyklede fra Søborg til Kbh og tilbage hele vinteren og hun var aldrig kold eller kølig at mærke på, selvom hun sad stille i cykelstolen i 7 km hver vej..

Edith havde den, den anden halvdel af den vinter hun blev 1 år, så hun var jo ikke mega meget ude, men den ser ud som ny..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen. Jeg må prøve en på hende til åbent hus og fornemme hvordan den sidder:)

Vi har altid haft molo pånær 1 år, der købte vi en tth - alt for stor- og så en Kvickly Friends (. Som blev nr 2 i testen) men den var såååå tung for hende. I molo kan hun bevæge sig mega godt og den sidder bare super, så hvis ikke pdl er noget går vi bare tilbage til molo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pdl er bredere end Molo. PDL er for bredt til Silke Elia (eller jeg synes i hvert fald det ser alt for voldsomt ud - desværre for de har mange lækre detaljer og ikke mindst en god pris)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærkede på dem igår og de føles meget lette og lækre.. Tror vi bestiller den og ser hvordan den sidder og ellers må vi jo bytte den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været super glade for vores - praktiske detaljer, god pasform og holdt hele vinteren og så er den også pæn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER