NSEllekilde

Hvad er dit mål?

13 indlæg i dette emne

I forbindelse med alt det her OL - snak og hvor meget vi har vundet, har jeg tænkt så meget på hvor fedt og overvældende det må være at vinde guld. Det må være det ultimative mål for deltagerne og sikke en rus at nå sit mål.

Så jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvad i har som "mål"? Eller måske mere drømmer om? Er der en mening med løbeturen (skal du deltage i /vinde et løb?!) eller er kirkekoret et springbræt til" stjerne for en aften "?

Fortæl fortæl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit mål er nok meget simpelt, men alligevel føles det lidt uoverskueligt til daglig.

Målet er at få et nybygget hus med stor have, hvor der er plads til drivhus og køkkenhave, samt plads til kattene. At beholde det gode familieliv vi allerede har, når der en dag kommer børn til.

Så altså ikke helt nogle jobmæssige ambitioner, mere nogle familiemæssige. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit mål er rent økonomisk lige nu.

At få sparet nok penge sammen, få forhandlet nok med håndværker og i det hele taget være smart nok til at vi kan få lavet vores 1. sal næste år inden for en helt fast økonomisk ramme jeg har inde i hovedet. Vi har simpelthen et maks på hvor mange penge vi vil låne for også at have plads og frihed til sjov bagefter.

Det er i øvrigt "overbygningen" på PernilleMajs mål med det nybyggede hus med den store have og drivhus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit mål er rent økonomisk lige nu.

At få sparet nok penge sammen, få forhandlet nok med håndværker og i det hele taget være smart nok til at vi kan få lavet vores 1. sal næste år inden for en helt fast økonomisk ramme jeg har inde i hovedet. Vi har simpelthen et maks på hvor mange penge vi vil låne for også at have plads og frihed til sjov bagefter.

Det er i øvrigt "overbygningen" på PernilleMajs mål med det nybyggede hus med den store have og drivhus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit mål er at vi får skabt det familie liv som vi har drømt om. Og det er vi allerede godt igang med. Vi har pt boet i vores drømmehus i 2 år og fået to drenge. Nu arbejder vi på at få en god hverdag med plads til familie tid. Og dernæst få lidt mere frihed igen til de drømme og planer vi har med huset og haven ;-)

Når børnene engang er store og selvstændige og ikke så afhængige af mor og far. Så drømmer jeg om at komme i form og kunne løbe 5km på en halv time. Det er et stort mål for mig som hader at løbe og altid er gået død når jeg har forsøgt mig med løb ;-)

Men vil gerne være en mor som børnene kan være stolte af eller hvad man skal sige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min drøm og mål er at få mig den uddannelse jeg gerne vil ind på.

Flytte til det sted, der gerne skulle blive permanent.

Få en dejlig hverdag op at køre med familien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit umiddelbare mål er at komme ned på min førgraviditetsvægt.. Sidst jeg tjekkede manglede jeg 8 kilo.. Det er 2 uger siden, så der er nok ikke sket så meget, men passer lidt mere på min kost, og løber 3 gange om ugen, og på fredag starter jeg på er BarselsFIT-hold. Jeg kæmper hårdere end jeg har prøvet for vægten før, men må nok erkende at jeg for det første ikke er 20 år gammel længere, og for det andet at 2 børnefødsler har sat sine spor.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et mål om at finde et arbejde, jeg har det godt med, med nogle gode kolleger og nogle fede udfordringer, og hvor jeg føler, at jeg gør en forskel for folk. Det er godt nok først til februar, jeg slutter barsel, men jeg glæder mig til at komme igang, og frygter det lidt samtidig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere mål:

 

- Familien: Jeg ønsker at få skabt en rolig og stabil hverdag for os selv og vores datter. Jeg ønsker at hun skal møde genkendelighed i hverdagen med os som forældre, samt at vi kan give hende en masse fantastiske oplevelser.

 

- Arbejde: Jeg ønsker og går målrettet efter, at finde mig det helt rigtige job i en virksomhed, hvor jeg vil blive værdsat for det arbejde jeg gør. Jeg ønsker at udvikle mig personligt, men vil også hige efter, at nogen tager interesse i mig og ser potentiale i mig og ønsker at arbejde med mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få sejlet lidt mere kajak/kano. Give ungerne nogle gode udendørs oplevelser til Vands og på lands.

At ungerne udvikler sig til nogle sunde raske, store børn med et godt fundament bygget på de gode - i vores verden- værdier.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit mål er nu også blevet et fælles mål med manden. Vi skal simpelthen på skrump! Jeg vil rigtig gerne tabe minimum 10kg og manden vil også ned i vægt, ved dog ikke hvor meget.

Så i dag er kampen sat ind med sundere mad og 0 snolder og sodavand. (Kun ligt soda om lørdagen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tabe de 5 kg jeg mangler at smide, og blive klar til iformløb 5 km, til oktober.

Det er lige nu...

På lang sigt, være på en tålelig arbejdsplads med ok gode kollegaer og udvikle mig der. Bevare et godt ægteskab og Opdrage mine to drenge til at være gode omsorgsfulde drenge/mænd, og få dem fortalt så meget om det vi tror på, så vi forhåbentlig hele familie kan få lov at komme med i himlen, når hver vores tid kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit mål er at tabe 7-8 kg. Kan ikke rigtig tage mig sammen til det. Fra 1. september går jeg ned i tid ( en ugentlig fridag) håber at den kan blive brugt på lidt ekstra motion. To gange fodboldtræning er ikke nok. Maden skal der nok også ændres lidt på. Satser på at få lavet madplan efter 1. september. Overskuddet har simpelthen ikke været til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER