Forunderligt

Sukkerfri brownie

9 indlæg i dette emne

Der sku vel ikke være nogen der kan anbefale en lækker opskrift på lidt sundere brownies? Jeg har sååååådan lyst til mørke, saftige brownies og det bedste er vel at bage en lille portion selv uden sukker og alt for meget fedt, og jeg kan også sagtens finde opskrifter på nettet, men det ku jo være jeg ku få en anbefaling på en opskrift?

 

Der må godt være LIDT sukker i (eller jeg kan evt erstatte med sødemiddel) eller evt mørk chokolade, nødder eller andet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det sødemiddel der hedder perfect fit fungerer vældig fint til bagning og erstatter en del af fedtstoffet - der står præcis hvor meget på bøtten. Og så tænker jeg evt tilsæt noget revet æble eller lignende for moisture :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også bare perfect fit i alm opskrifter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suuuuuper! :D så mangler jeg bare en god opskrift...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg lagde en mega god opskrift herind til FruSP på et tidspunkt. Jeg prøver lige at oppe tråden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde har lavet denne lækre brownie :wub og jeg kunne ikke smage forskel :)

http://yogamor.dk/monster-laekker-brownie/

Den ser lækker ud! Men øh der er temmelig meget fedt og sukker i, selv om det er fra nødder og frugter, så er det bare sværere at erstatte med sødemiddel. Dadler og bananer påvirker blodsukkeret rigtig meget. Jeg kan slet ikke gennemskue om den her er sundere end en "almindelig" brownie kage  :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER