ccc

Spørgsmål ang. Bachelor og computer.

14 indlæg i dette emne

Når jeg engang skal tilbage på pædagogseminariet og skrive min bacheloropgave er jeg nød til at købe noget nyt at skrive den på, da min bærbare er gået i stykker..

Spørgsmålet er bare hvad jeg skal købe?

Her kommer lige 2 løsningsmodeller:

1. En Ipad med et tastatur til..mon man kan skrive en bachelor på sådan en?

Fordelen vil nemlig være at hele familien kan bruge Ipad' en bagefter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med at købe en brugt bærbar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at købe en brugt bærbar?

tak for svaret..jeg har dog ikke lyst til at købe en brugt computer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke gå med iPad-løsningen. Selvom jeg bruget min iPad meget til at skrive på, så er det lettere at sidde med en bærbar.

Jeg er enig med Vinnus, en brugt bærbar kan være en løsning.

Edit: så kan du få en bærbar til billige penge hvis den 'kun' skal bruges til standard ting. Et hurtigt tjek på Elgiganten siger i underkanten af 2.000kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville ikke vælge ipad til at skrive bachelor på, dels fordi jeg synes den er for lille at arbejde ved i længere tid.  Jeg ville vælge en bærbar, hvis det er fordi den ikke vil blive brugt bagefter, vil jeg vælge den billigeste jeg kunne finde. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske du kan låne en gammel bærbar af nogen? Vi har i hvert fald 2 gamle liggende..

Men bruger i virkelig ikke en computer ellers? Det kan jeg slet ikke forestille mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke bruge en iPad. En ting er tastaturet, men jeg synes heller ikke, den har nogen ordentlige tekstbehandlingsprogrammer. :)

Jeg ville købe en billig bærbar, og så sælge den bagefter, hvis I ikke kan bruge den. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du ville blive rigtig træt af at skrive på iPaden! Tastaturet er ikke særligt godt, det kunne også give nogle grimme nakke problemer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke orke at skrive en bachelor på en iPad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som mange af de andre ville jeg heller ikke skrive bachelor på IPad. Både fordi det er lille tastatur og fordi tekstbehandlingsprogrammerne ikke er fantastiske, men mest fordi skærmen er så lille. Jeg ville have mistet forstanden, hvis jeg skulle skrive bachelor med en lille skærm! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok.. Tak for svar allesammen.

Det ender nok med en bærbar-så kan jeg måske bare sælge den bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt en brugt bærbar til min 11 årige på bluecity, min kæreste som ved lidt om computere hjalp med at vælge og jeg tror vi fik rigtig meget for pengene og Mathilde fik en skolecomputer for 2000,- som i hvert fald holder til hun skal konfirmeres, satser jeg på. De gir 2 års garanti så jeg syns det er rimeligt trygt at handle der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke vælge en iPad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil dø over lille dårligt tastatur, lille skærm, ingen mus og dårlig tekstbehandlingsprogrammer.

Så nej til iPad - ja til billig bærbar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER