SaraLK

flyverdragt til smal tumling

49 indlæg i dette emne

Havde jo egentlig regnet med at Liff skulle arve Lunas, ellers lækre flyverdragt fra CeLaVi i str 86.men hun er altså bare ikke samme kaliber som Luna var dengang.

Så nu må jeg ha fundet mig en smallere dragt.

Hvad er godt, udover Molo?

Evt. Med links?

Er meget i tvivl om, hvilken str. Hun må i, da hun jo er en str 80 nu og har været det længe. Hun vokser bare sindssygt langsomt!

Prisleje er max 600kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Im er også smal, vi har prøvet reima og mikk line og mikk line sidder perfekt på ham :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im er også smal, vi har prøvet reima og mikk line og mikk line sidder perfekt på ham :wub

Har du evt link? Og hvordan er den mht. Vandsøjletryk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kæmper for at få et link frem :kiss skod internet :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde Vitus i en arvet h og m ting. Overhovedet ikke fancy men den sad godt på ham og han især var også meget smal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ellers at Celavi fungerede fint til slanke Aron da han var i 92... :chin: danefæ skal du ihvertfald holde dig fra. De er meeeeeega brede!

Vi har indimellem haft fra color kids til Maja. Den synes jeg faktisk også er pænt smalle! De får indimellem lidt hug for kvalitet, men Maja har haft mange af dem, og der er ingen bøvl med varme eller noget. Aron har også haft nogle stykker til ekstra dragt fordi de var lidt halvslidte, og der har heller ikke været noget.

Ellers var vi rigtig glade for Molo sidste år, og jeg håber at finde en brugt til ham igen i år. Brugte kan du være heldig st finde til 300-400 kr. Fra 500 kr kan du få masser

Den model Luna havde var bred og med dobbelt lynlås. Liff havde samme model sidste år i str 74 og den sad af H til på hende. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde Vitus i en arvet h og m ting. Overhovedet ikke fancy men den sad godt på ham og han især var også meget smal.

Åhh er ikke så meget til overtøj fra H&M. Er simpelhen bange for at kvaliteten ikke er høj nok. Men det er måske bare mig :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan er de i størrelsen?

Lidt små vil jeg sige :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt små vil jeg sige :unsure

OK... Må lige kigge lidt mere! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh er ikke så meget til overtøj fra H&M. Er simpelhen bange for at kvaliteten ikke er høj nok. Men det er måske bare mig :blush

Hm er faktisk på forkant med en del af deres overtøj! De er virkelig dygtige til at undlade de skidte kemikalier :super

Jeg ville ikke være bekymret over at købe overtøj fra hm, jeg ville se mig godt efter at finde det rette! Er det ikke 'bionic finish' der er godt at se efter? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh er ikke så meget til overtøj fra H&M. Er simpelhen bange for at kvaliteten ikke er høj nok. Men det er måske bare mig :blush

Tja, den her dragt i str 80 var helt fin og til og med arvet. Nu er den måske ikke helt så pæn længere, men jeg kunne sagtens finde på at bruge den igen hvis det var aktuelt. Vi har også haft en vinterjakke og softshell fra h og m. Det er helt fint. Måske ikke den vilde luksus men helt ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er lucas også meget smal, og vi har haft color kids, lego wear og sidste år havde vi zig zag mener jeg den hed til ham.. de har alle tre siddet rigtig godt på ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en mikk line som jeg var glad for til Tobias...tror dog jeg ender med at skulle finde en ny...den er str 92 og han er på vej i 98...ellers ender jeg med en ny når halvdelen af vinteren er ovre....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kender til Hummels dragter? Kunne nemlig se at Kære Børn i Herning har lidt rester på udsalg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Didriksons:) passer helt perfekt til slanke og aktive Theodor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Didriksons:) passer helt perfekt til slanke og aktive Theodor.

Der var faktisk også en enkelt didriksons - bare i str 90 :( til 400kr!

Må tjekke andre steder om jeg kan være heldig at der er nogen på udsalg!

Tak! Dem havde jeg faktisk ikke overvejet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svarer jer lige enkeltvis senere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, den her dragt i str 80 var helt fin og til og med arvet. Nu er den måske ikke helt så pæn længere, men jeg kunne sagtens finde på at bruge den igen hvis det var aktuelt. Vi har også haft en vinterjakke og softshell fra h og m. Det er helt fint. Måske ikke den vilde luksus men helt ok :)

Kan være jeg skal tage et nærmere kig på H&M næste gang jeg er i Holstebro. Så kan jeg da danne mig en mening ud fra det! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er lucas også meget smal, og vi har haft color kids, lego wear og sidste år havde vi zig zag mener jeg den hed til ham.. de har alle tre siddet rigtig godt på ham...

Det må jeg kigge nærmere på! Nogle bestemte modeller - tænker både colorkids og lego laver flere forskellige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en mikk line som jeg var glad for til Tobias...tror dog jeg ender med at skulle finde en ny...den er str 92 og han er på vej i 98...ellers ender jeg med en ny når halvdelen af vinteren er ovre....

Jeg er så bange for at Vi også må i to forskellige str. Sys bare heller ikke den må blive for stor til hende :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må jeg kigge nærmere på! Nogle bestemte modeller - tænker både colorkids og lego laver flere forskellige?

kan ikke huske hvilke modeller det var... det er 2 og 3 år siden vi havde dem... ;)  ... Men kan huske der var elastik i livet på begge så de sad lidt til der og det synes jeg var super så virkede den ikke så voldsom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var faktisk også en enkelt didriksons - bare i str 90 :( til 400kr!

Må tjekke andre steder om jeg kan være heldig at der er nogen på udsalg!

Tak! Dem havde jeg faktisk ikke overvejet.

Theodors er sådan en der passer i to størrelser. Altså den kan forlænges lidt, så den holder hele sæsonen (måske to) til vokse-børn. Google det evt, for han har kun haft den i en sæson, og jeg er ikke helt spids på detaljerne, men den er virkelig vidunderligt go. Jeg har 1000 gange tænkt, at den er helt perfekt til ham, og jeg købte allerede i foråret en ny til den kommende sæson.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodors er sådan en der passer i to størrelser. Altså den kan forlænges lidt, så den holder hele sæsonen (måske to) til vokse-børn. Google det evt, for han har kun haft den i en sæson, og jeg er ikke helt spids på detaljerne, men den er virkelig vidunderligt go. Jeg har 1000 gange tænkt, at den er helt perfekt til ham, og jeg købte allerede i foråret en ny til den kommende sæson.

Kidsworld har faktisk en del der er sat ned.. Kan bare ikke gennemskue hvilken model der er bedst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER