Albakat

Vintergarderobe - hvad skal den indeholde?

10 indlæg i dette emne

Jeg har en datter på 1,5 år, og jeg har nok lige brug for lidt input til hvad hendes vintergarderobe bør indeholde. Hun er meget aktiv, og vil helst være ude hele dagen.

Jeg har købt termotøj, kondisko og støvler (uden for) indtil videre. Så har vi gummistøvler og regntøj, og jeg skal selvfølgelig have en flyverdragt inkl. hue og vanter.

Men hvad kan I anbefale af fodtøj? Der er f.eks. vintergummistøvler, men er det nødvendigt? Jeg tænker at hun skal have et par goretex støvler også, men jeg kan sinpelthen ikke finde ud af hvor mange sko, og hvilke der er behov for..

Hvad har I andre gode erfaringer med i den alder??:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da Silke Elia var 1,5 havde hun 'bare' et par Aruato RAP læderstøvler med uldfor - altså vinterstøvler. Vi havde aldrig behov for vintergummistøvler. Men alt er jo individuelt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har haft Ecco vinterstøvler hvert år, og skal have det igen i år, dem har vi været meget tilfredse med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias er lige begyndt at gå og bliver 2 om 3 mdr..hvis vores fys er med på det får han et par vinter støvler og så alm sko. Gummistøvler har vi fået at vide han ikke skal have da det ikke støtter godt nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Derudover så tænker jeg flyverdragt, termo tøj og regntøj...

Vinter jakke til og fra dagpleje eller til når vi er ude at handle og sådan :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger ind i vinterstøvler i en eller anden form, og så tænker jeg, at vi er dækket nogen lunde ind for nu. Så må jeg en tur ud for at shoppe løbende, hvis vi mangler noget;)

Tak for svar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura havde et par gummistøvler med foer til efteråret og vinterstøvler til vinteren, mest fordi første nævnte er billigst og sidste nævnte gerne skulle holde en hel sæson (til marts) og med den fart hendes fødder voksede så var det et godt valg, for hun kunne ikke have passet et par vinterstøvler fra midt sep frem til marts. :)

Jeg laver samme stunt i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alm gummistøvler ( evt med tykke strikkede sokker( oldemor strikker) og Ecco vinterstøvler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alberte får/har:

Gummistøvler og regntøj

Termotøj

Vinterjakke og skibukser samt vinterstøvler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vores drenge to flyverdragter hver :-) så er der til herhjemme og til i dp...så kan de byttes rundt når den ene skal vaskes eller lignende :-)

Så mangler jeg bare at få kigget efter hue og handsker til dem...

Nogen der kan anbefale nogle gode handsker til ude leg ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER