Supermor1234

Naboen har sat katteskræmmer op. ;(

6 indlæg i dette emne

Vores gamle og meget trælse naboer der ikke har børn og bare er blevet gamle og sære i stilhed har en meget udpint dog velplejet have. Der er ingen næring i jorden og deres store grantræer holder det hele så tørt at det jo selvfølgelig kalder katte til som bruger haven som kattebakke. Nu har de sat sencore op i hele haven så når jeg går forbi deres hus som jeg bliver nød til når jeg skal fra mit eget hus og ud i verden så fanger den at jeg går forbi og sender den vildeste hyletone fra sig. Jeg har en høre/øre-skade så det gør ondt hver gang jeg går forbi. Sagde det til dem i dag om de ikke kunne vende den ind mod deres hus så vi andre ikke skulle torturres (brugte et pænere ord men tænkte det...) når vi gik forbi. De blev tossede og mente bare jeg måtte gå en anden vej. Men vejen er vel offentlig og de må vel ikke sætte sådan en op så alle der går forbi bliver blæst omkuld. Kunne lige forestille mig hvordan det lød i et høreapparat. Er der nogen der kender reglerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er vel også regler for i hvilket tidsrum man må have hyletoner kørende...?

Tænker hvad med om natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror de er tændt døgnet rundt... Den hyler kun når man går forbi men den vender jo ud mod vejen så vi kan jo ikke rigtig undgå at gå ind i det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer lidt at klage til kommunen men så bliver jeg jo også bare den der gamle sure nabo der har for meget tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer lidt at klage til kommunen men så bliver jeg jo også bare den der gamle sure nabo der har for meget tid

Hvis du har taget en pæn snak med dem om de ikke kunne vende den "indad" - og du bagefter har forklaret dem at det generer en høreskade - så synes jeg faktisk at du er i din gode ret til at ringe ned til kommunen og spørge hvad reglerne er...

Det eneste - I har ikke kat vel? Fordi man er forpligtet til at holde husdyr inde på egen grund. Også selv det er umuligt med katte. HVIS I selv ejer en kat ville jeg gå stille med dørene - for så kan de vende reglerne mod jer på et splitsekund

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi har ikke kat men det har alle naboerne. Vi har hund men fjerne pænt alt lort i poser når den skider så vi må se.. Står den der i næste uge når jeg kan rige til kommunen må jeg vel bare starte med at forhøre mig om det er ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER