Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Fedt Stephi :yay

Ved du noget om de der powerbanks? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt lide dette syn :D

2m6nx4n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre end mig, der overvejer at købe en powerbank? :whistling Og nogen der ved noget om, hvad man så skal gå efter? :chin:

Jeg har allerede en :D (og bruger den flittigt ;) )

Men jeg ved ikke meget om den eller hvad man skal gå efter. Den jeg har, er en reklamegave, som M har fået til en konference...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en Powerbank i Føtex på tilbud for et par uger siden, og et ekstra kabel til iPhone. Jeg ved ikke hvad man skal gå efter men er glad for min. Min søn har købt 3 powerbanks men han tilbringer også tit hele dagen i byen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre end mig, der overvejer at købe en powerbank? :whistling Og nogen der ved noget om, hvad man så skal gå efter? :chin:

Jeg har denne https://www.power.dk/mobil-og-tilbehor/tilbehor-til-mobiltelefoner/opladningstilbehor/dacota-p-powerbank-3000-mah-pi/p-248322/ (sorry med linket, men er på fra mobil).

Da jeg købte den, var den på tilbud til en halvtredser, og jeg synes egentlig ikke, at den er ret meget mere værd :blush Til gengæld købte jeg fire :P

Efter jeg har købt dem, har jeg fundet ud af, at de er rigtig rare at have i tasken. Jeg løber tit tør for strøm, pokemon eller ej, og så er de guld værd. Dem jeg har købt har 1-1 1/2 ladning i sig.

Når man køber, skal man kigge på mah, som er udtryk for, hvor meget strøm, der kan være i. Min har 3000 mah, og det er egentlig fint til mit behov, men man kan få med væsentligt mere.

Men alt i alt, så synes jeg en Powerbank er et super godt køb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre end mig, der overvejer at købe en powerbank? :whistling Og nogen der ved noget om, hvad man så skal gå efter? :chin:

L og jeg har en powerbank hver fra Anker. Den er af en teknologihjemmeside specielt anbefalet til folk, der spiller Pokemon Go. Der er 10.000 mah i, hvilket gør, at vi som minimum har to fulde ladninger i den, selvom vi også spiller. Vi har købt dem på den britiske udgave af Amazon :) Jeg kan godt finde et link, hvis du er interesseret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

L og jeg har en powerbank hver fra Anker. Den er af en teknologihjemmeside specielt anbefalet til folk, der spiller Pokemon Go. Der er 10.000 mah i, hvilket gør, at vi som minimum har to fulde ladninger i den, selvom vi også spiller. Vi har købt dem på den britiske udgave af Amazon :) Jeg kan godt finde et link, hvis du er interesseret :)

Det må du gerne, så kan jeg da i hvert fald lige kigge på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:yay jeg fandt mr.mime i morges! Det var min nummer 40 :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seeeeeejt Stephi! Den gad jeg godt have!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak. Årh det er fristende... Skal man bruge andet udstyr udover den? Kablet til iPhone, vel?

Nej, det skal man ikke. Der er ledninger med :) Vi har godt nok Samsung, men der står ved den, at det også er til iPhone :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay jeg fandt mr.mime i morges! Det var min nummer 40 :glad

Sejt! Den er specifik for Europa, og ikke så normal på trods af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det skal man ikke. Der er ledninger med :) Vi har godt nok Samsung, men der står ved den, at det også er til iPhone :)

Fedt, den er hermed bestilt :super :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fangede man lige en Kabuto :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er godt gang i den :o

kocetovihawocoxu.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er godt gang i den :o

kocetovihawocoxu.jpg

Ej så er der da noget ved at gå ud og lede! Pøj pøj med fangsten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej så er der da noget ved at gå ud og lede! Pøj pøj med fangsten

Jeg er desværre bare nødt til at blive på hotellets område for at have net :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, den er hermed bestilt :super :tak

Lækkert! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu engang fanget vildt mange (77) pokemoner ved havnen :D Valdemar har fået sin egen konto idag og har fanget lige præcis 100! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jeg var ude og spise brunch idag og det gav da lidt til samlingen og en enkelt ny pokemon jeg ikke havde I forvejen langt om længe :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Jeg har fået sååååå mange pokemons i dag :O vidst nok 13 nye :yay og jeg er steget 2 levels!

Jeg har ingen held med æg i dag dog.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fanget en Mr. Mime i vores lillebitte by :D Og jeg fik en exeggcute i et æg :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg da bare havde net uden for hotellet :whistling

zulufajerisidudu.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fanget en Mr. Mime i vores lillebitte by :D Og jeg fik en exeggcute i et æg :yay

Nice :D Min mand og jeg fangede også en i sidste uge - men det var i Sønderborg, i Netto :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER