Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Sys i virker gode ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Level 9 og har 31 :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Level 9 og har 31 :)

Så følges vi da ret godt ad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Level 10 og 33 fanget (og set) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Level 12 - 40 og set 41

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev så skuffet over mit 10 km æg :( Der var en pinsir i, godt nok med en flot cp, men jeg ville bare så gerne have haft noget, jeg ikke havde i forvejen. Og 10 km + det løse, er virkelig langt for noget man har i forvejen!

Vi går formiddagstur her når Cirkel skal sove første gang, så håber jeg det er godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det står så skidt til med bolde at jeg er holdt op med at fange rattata og pidgey og weedle, med mindre Lilly er med (hun elsker at fange alt!). 

 

Til gengæld har det været en virkelig god morgen hvor det tog lang tid at komme i børnehave for der var så mange forskellige (!) pokemons at fange. Indenfor ½ time fik Lilly og jeg: Gastly, Weedle x2, Eevee x2, Rattata, Venonat, Zubat, Magnemite og Squirtle :glad

 

Jeg er blevet lvl 19 og har fanget 69 forskellige - og har 98,2 km i Jogger nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går formiddagstur her når Cirkel skal sove første gang, så håber jeg det er godt

ØV! Kan ikke spille, fordi der er kommet en ny version, som min telefon ikke kan håndtere. Kasparr fik den opdateret sidst allgevel, men han er ikke hjemme..... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 nye til mig :yay

Missede en eevee fordi jeg ingen bolde har <_< jeg er ret træt af at jeg kun for 1-3 bolde pr pokestop og at der kun er 3 stops herude. Jeg har jo ligesom ikke lyst til at stå og hænge ud der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 nye til mig :yay

Missede en eevee fordi jeg ingen bolde har <_< jeg er ret træt af at jeg kun for 1-3 bolde pr pokestop og at der kun er 3 stops herude. Jeg har jo ligesom ikke lyst til at stå og hænge ud der.

Jeg blev ved et pokestop i går, så jeg kunne tanke to gange. Og så tog jeg en omvej hjem. Jeg tror, jeg nåede ti stops fra frisøren og hjem - en tur på 2,5 km :) Det er nemlig mega irriterende at mangle! Er du snart på næste level? Så får du nemlig flere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev ved et pokestop i går, så jeg kunne tanke to gange. Og så tog jeg en omvej hjem. Jeg tror, jeg nåede ti stops fra frisøren og hjem - en tur på 2,5 km :) Det er nemlig mega irriterende at mangle! Er du snart på næste level? Så får du nemlig flere.

Årh lækkert! Hvis jeg tager den udvidede tur hjem fra børnehaven så har jeg 3 stops. På den korte tur er der kun 1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV! Kan ikke spille, fordi der er kommet en ny version, som min telefon ikke kan håndtere. Kasparr fik den opdateret sidst allgevel, men han er ikke hjemme..... <_<

.... Jeg skrev desperat til Kasparr (haha) Og nu har jeg fået det opdateret, men baby sover ude på altanen, så må vente til hun vågner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh lækkert! Hvis jeg tager den udvidede tur hjem fra børnehaven så har jeg 3 stops. På den korte tur er der kun 1.

Sover Nohr godt hos dig i viklen? Så kan du måske snige dig til en lille ekstra tur i løbet af dagen med ham på maven?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lvl 14 og har 46/48, som jeg har set...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover Nohr godt hos dig i viklen? Så kan du måske snige dig til en lille ekstra tur i løbet af dagen med ham på maven?

Nej ikke mere desværre. Jeg kan trille lidt med barnevognen i stedet.

Vi har lige været ude på en lille tur, godt nok ikke af lyst efter 2 nætter stort set uden søvn til mig, men han kan simpelthen ikke sove uden at vognen triller :(

Og jeg missede endnu en eevee <_< men fik da klækket 2 æg, steget i level og kom forbi 4 pokestops (eller 2, 2 gange hver).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke mere desværre. Jeg kan trille lidt med barnevognen i stedet.

Vi har lige været ude på en lille tur, godt nok ikke af lyst efter 2 nætter stort set uden søvn til mig, men han kan simpelthen ikke sove uden at vognen triller :(

Og jeg missede endnu en eevee <_< men fik da klækket 2 æg, steget i level og kom forbi 4 pokestops (eller 2, 2 gange hver).

ØV!

 

Håber natten bliver i nat bliver bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Level 19 og har 56 i mit pokédex - og jeg har været laaangt ude på landet på Møn i 5 dage nu - med kun to smutture til Stege, så jeg har stort set ikke tjent nogen xp eller fanget noget særligt siden i fredags. Men jeg får klækket nogle æg - jeg er faktisk snart bange for at løbe tør :p Jeg har gået 107 km siden jeg startede d. 24/7 :) Aedan sover altid i vikle, og det er meget smart, for så kan jeg bare vandre derud af. Da jeg var hos mine forældre i sidste uge, der vandrede jeg mellem de to pokéstops der var i deres lille flække - jeg blev kaldt hende der spiller pokemon :p det ser dumt ud, men jeg er (desværre måske :p) for nørdet til at lade være ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Level 19 og har 56 i mit pokédex - og jeg har været laaangt ude på landet på Møn i 5 dage nu - med kun to smutture til Stege, så jeg har stort set ikke tjent nogen xp eller fanget noget særligt siden i fredags. Men jeg får klækket nogle æg - jeg er faktisk snart bange for at løbe tør :p Jeg har gået 107 km siden jeg startede d. 24/7 :) Aedan sover altid i vikle, og det er meget smart, for så kan jeg bare vandre derud af. Da jeg var hos mine forældre i sidste uge, der vandrede jeg mellem de to pokéstops der var i deres lille flække - jeg blev kaldt hende der spiller pokemon :p det ser dumt ud, men jeg er (desværre måske :p) for nørdet til at lade være ;)

Haha lyder som nogle lange gåture ;-) håber du får noget godt i de æg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aftes på min tur kom der en bil kørende mod mig og en fyr rullede vinduet ned og så råbte de efter mig...kæft et chok jeg fik...

Ellers oplever jeg os af og til nogen der råber eller griner når jeg er ved pokéstops...

Oplever i andre det også ?

Sys sq folk bør passe sig selv...

Til morgen så jeg en sær mand med gule bukser og langt skæg ved et busstoppested...Han sendte mig et skævt smil da jeg gik og spillede...

Og så ku jeg se han tog sin tlf frem så han spillede garanteret os selv ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når i går - hvor har i så jeres mobil?? Jeg gider ikke gå med den i hånden.. Men den skal jo være tændt? Jeg ender tit med at slukke, fordi jeg ikke vil have den i hånden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når i går - hvor har i så jeres mobil?? Jeg gider ikke gå med den i hånden.. Men den skal jo være tændt? Jeg ender tit med at slukke, fordi jeg ikke vil have den i hånden..

I cykelkurven eller på barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den på barnevognen og har jeg Cirkel i selen, så har jeg den bare i hånden ellee lommen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mister gps signal hvis jeg har den i lommen når skærmen blir sort...så jeg går med den i hånden og det er træls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så følges vi da ret godt ad :)

Tja, du startede jo senere end mig og jeg tror lynhurtigt du overhaler med den fart du har på :D det går bare for langsomt herude :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fanget en squirtle idag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER