Guest

For højt stofskifte

8 indlæg i dette emne

Fuck!!

Øh skal jeg gå i panik?

Har lige haft snakket med lægen som siger jeg har for højt stofskifte. Han vil ringe til sygehuset og så vender de tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal ind til lægen igen imorgen og hvor tager nye blodprøver ... Hmm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke du skal gå i panik førend du har talt med din læge. Ro på. De er dygtige. Det skal nok gå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har for lavt ( som nu er blevet ret højt ) og blev ret hurtigt sat i behandling. Den skal ikke særlig meget over eller under grænsen før de sætter gravide i behandling - så det skal nok blive godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har for lavt ( som nu er blevet ret højt ) og blev ret hurtigt sat i behandling. Den skal ikke særlig meget over eller under grænsen før de sætter gravide i behandling - så det skal nok blive godt :)

Hvad behandling får du så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo oprindeligt for lavt men får eltroxin. Får taget blodprøver hver 3.uge for at sikre at jeg ligger som jeg skal og sikre at jeg får korrekt dosis :)

De har sat mig lidt op 2 gange i graviditeten og der er helt tjek på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det endte vidst lykkeligt hos mig. Fik taget et par blodprøver mere og de vidst ikke noget unormalt mere end hvad de fandt i første omgang. Hr lidt højt stofskifte men det skal nok falde ned igen med tiden siger de. Jeg kan trykt tage på ferie her om 1 uges tid. Er væk i 3 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt! Rigtig god ferie :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER