JC89

Vitamin til os begge

7 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er ny herinde og skal vist lige lære siden at kende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa og velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg er ny herinde og skal vist lige lære siden at kende

Er faldet lidt over samme emne, men fandt ikke svaret på netop det jeg søger, så håber I kan hjælpe

Vi smider pillerne om 2,5 uge og jeg har læst, at jeg skal begynde at tage vitaminer - er blevet anbefalet Matas multivitamin gravid.

Men hvad med min mand?

Jeg tænkte, om der også findes en slags "multivitamin" til manden? Jeg har læst alverdens kosttilskud vi skal tage, men jeg kan vist nøjes med den der multi, men tror ikke min mand kan overskue 20 pilleglas

Hvis der ikke findes én pille til manden, hvilket kosttilskud skal han så tage, hvis han skal tage noget

husk folinsyre :) jeg tager bio-gravid der er alt i :) der findes en b-daddy fra samme mærke til manden :) tag ikke Matas egen gravid vitamin, den er så kemisk at kroppen har meget svært ved at optage den. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiser gravitamin som indeholder alle vitaminer/mineraler inkl. Folinsyre.

Manden kan spise det samme, da de også har godt af folinsyre.

Udover det får vi Omega 3 og C vitamin 500 mg. (C vitamin hjælper på hormonbalancen efter p-pille stop, styrker dine æg samt styrker mandens sædceller)

Velkommen til :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiser gravitamin som indeholder alle vitaminer/mineraler inkl. Folinsyre.

Manden kan spise det samme, da de også har godt af folinsyre.

Udover det får vi Omega 3 og C vitamin 500 mg. (C vitamin hjælper på hormonbalancen efter p-pille stop, styrker dine æg samt styrker mandens sædceller)

Velkommen til :bd

Kan manden også ta gravitamin altså! Cool! Så ved jeg det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og velkommen til forresten, jeg tar gravitamin og syns det er ok. :) Mannen har kun tatt omega 3 og d-vitaminer så langt. :) Men om han også kan ta gravitamin, så syns jeg jo det er helt topp! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres besvarelser. Jeg har i dag købt gravitamin og C vitamin :)

Jeg spurgte i Matas og hun sagde, at fyren bare kunne spise en almindelig multivitamin i stedet for gravitamin (hvis man ikke vil ofre 250kr på B-daddy pillen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER