Posted July 7, 2016 Vil i ikke dele jeres Pakkelister til når i skal ud og rejse. Alt hvad i har er velkommen. Til varmt og koldt. Små og store børn. Kan desværre ikke finde mine egne gamle lister :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2016 Jeg er lige ved at opdatere min :) Den er ikke redigeret og er på fra mobil så kan ikke lige sætte den smart op. I år skal vi på sommerhusferie. Mine piger er pt 5 og 1 1/2 år. Huskeliste til ferie Diverse: Lejebevis mm. Mobiler og oplader og hovedtelefoner Kamera og oplader Vådservietter/desinficeringsspray Sengetøj og lagner voksne iPads + oplader + Filippas høretelefoner Ekstra lagen Håndklæder voksne Vågelamper til stikkontakter Solbriller Solhatte Rygsække Mad: The + thefiltre Pålægschokolade Neskaffe og sødetabletter Aftensmad til ankomstdagen Snacks Leonora og Filippa Ostehaps Diverse rester af frugt, grøntsager mm. Madpakker og snacks pigerne til turen, fx skorper Havreklid Havregryn Kakaopulver fedtfattigt Krydderier Vaniliepulver, lakridspulver Stevia flydende og pulver Spirilizer + rivejern Praktiske ting: Picnictæppe Madkasse Filippa Drikkedunke til alle 4 Termokopper Viskestykker og karklude Opvaskemiddel og -børste Tabs til opvasker Håndsæber 2 stk. Vaske-hænder-håndklæder Alco-gel Skraldeposer Elastikker Fryseposer Cobb, briketter, lighter Vaskemiddel og Vanish Klemmer Køkkenruller Toiletpapir Tøj: Tøj til antal dage og afhængigt af årstid og vejrudsigt Bukser Bluser/t-shirts/trøjer/skjorter Undertøj Strømper Sko/sandaler/(gummi)støvler Nattøj Sutsko Overtøj Regntøj Badetøj og klipklappere Toilet: Tandbørste og tandpasta Deodorant/parfume Shampoo Børste og div. elastikker/spænder Voks el.lign. Plaster Næsespray + Saltvandsspray Linser og briller Hårtørrer Glattejern PanodilJunior + -stikpiller Termometer Saltvandsdråber Panodil Leonora og Filippa: Klapvogn, myggenet, regnslag, sovepose Puslerygsæk Bleer, poser, klude, d-dråber, pusleting IKEA-stol Tøj, tøj, tøj og tøj Stofbleer Sutter Dyne og tæppe Leonora Dyne og pude Filippa Bestik Filippa + Leonora Tiger Babyalarm + oplader Puslepude Legetøj og bøger Overtøj og sko/støvler til Filippa Overtøj og sko/støvler Leonora Sutsko Håndklæde og vaskeklud begge piger Rejseseng og madras Rullemadras og lagen Sengetøj og lagen Filippa Løbehjul og hjelm Badetøj Drikkekop til nat Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2016 Hvor er du go Tumlepigen. Tak :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 23, 2023 If what you need is an easier to use version then come to Forbidden Playground android mod Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 27, 2023 On 07.07.2016 at 11:41 PM, Tumlepigen said: Jeg er lige ved at opdatere min Den er ikke redigeret og er på fra mobil så kan ikke lige sætte den smart op. I år skal vi på sommerhusferie. Mine piger er pt 5 og 1 1/2 år. Huskeliste til ferie Diverse: Lejebevis mm. Mobiler og oplader og hovedtelefoner Kamera og oplader Vådservietter/desinficeringsspray Sengetøj og lagner voksne iPads + oplader + Filippas høretelefoner Ekstra lagen Håndklæder voksne Vågelamper til stikkontakter Solbriller Solhatte Rygsække Mad: The + thefiltre Pålægschokolade Neskaffe og sødetabletter Aftensmad til ankomstdagen Snacks Leonora og Filippa Ostehaps Diverse rester af frugt, grøntsager mm. Madpakker og snacks pigerne til turen, fx skorper Havreklid Havregryn Kakaopulver fedtfattigt Krydderier Vaniliepulver, lakridspulver Stevia flydende og pulver Spirilizer + rivejern Praktiske ting: Picnictæppe Madkasse Filippa Drikkedunke til alle 4 Termokopper Viskestykker og karklude Opvaskemiddel og -børste Tabs til opvasker Håndsæber 2 stk. Vaske-hænder-håndklæder Alco-gel Skraldeposer Elastikker Fryseposer Cobb, briketter, lighter Vaskemiddel og Vanish Klemmer Køkkenruller Toiletpapir Tøj: Tøj til antal dage og afhængigt af årstid og vejrudsigt Bukser Bluser/t-shirts/trøjer/skjorter Undertøj Strømper Sko/sandaler/(gummi)støvler Nattøj Sutsko Overtøj Regntøj Badetøj og klipklappere Toilet: Tandbørste og tandpasta Deodorant/parfume Shampoo Børste og div. elastikker/spænder Voks el.lign. Plaster Næsespray + Saltvandsspray Linser og briller Hårtørrer Glattejern PanodilJunior + -stikpiller Termometer Saltvandsdråber Panodil Leonora og Filippa: Klapvogn, myggenet, regnslag, sovepose Puslerygsæk Bleer, poser, klude, d-dråber, pusleting IKEA-stol Tøj, tøj, tøj og tøj Stofbleer Sutter Dyne og tæppe Leonora Dyne og pude Filippa Bestik Filippa + Leonora Tiger Babyalarm + oplader Puslepude Legetøj og bøger Overtøj og sko/støvler til Filippa Overtøj og sko/støvler Leonora Sutsko Håndklæde og vaskeklud begge piger Rejseseng og madras Rullemadras og lagen Sengetøj og lagen Filippa Løbehjul og hjelm Badetøj Drikkekop til nat sådan gik vi efter rådet bygogbolig.dk Tak for at dele din oplevelse. Jeg vil også prøve nu Share this post Link to post Share on other sites