Stump81

Donorbarn

8 indlæg i dette emne

Hej :-)

Jeg er 35 år og står i den situation at jeg gerne vil blive gravid med en donor. Jeg har brug for at samtale med andre om deres erfaringer inden - under - efter graviditeten. Jeg bliver alene-mor.

Bedste hilsner - jeg ser frem til interessante samtaler.

Hej :-)

Jeg er 35 år og står i den situation at jeg gerne vil blive gravid med en donor. Jeg har brug for at samtale med andre om deres erfaringer inden - under - efter graviditeten.

Bedste hilsner - jeg ser frem til interessante samtaler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Min kone og jeg er igang med projekt baby med donor:-) det er en skør proces syntes jeg. Vi er på privatklinik, også valgt anonym donor uden profil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Cathla.

Når du skriver "Min kone og jeg" - betyder det, at I ikke kan få børn på 'normalvis' eller?

Jeg vælger at blive alene-mor i første omgang. Jeg er pt. gift men men skal skilles, da min mand ikke vil have flere børn. Vi har dog kun været sammen i 1 1/2 år. Han er 20 år ældre end jeg. Har 2 voksne børn. Jeg har negligeret mit ønske om at blive bedre at det har stresset mig og efter at jeg har taget hånd om det - føler jeg at jeg har det godt igen og jeg glæder mig utrolig meget til at blive MOAR! ❤

Hej Cathla.

Når du skriver "Min kone og jeg" - betyserdet, at I ikke kan få børn på 'normalvis' eller? Jeg vælger at blive alene-mor i første omgang. Jeg er pt. gift men skal skilles, da min mand ikke vil have flere børn. Vi har dog kun været sammen i 1 1/2 år. Han er 20 år ældre end jeg. Har 2 voksne børn. Jeg har negligeret mit ønske om at blive mor, at det har stresset mig og efter at jeg har taget hånd om det - føler jeg at jeg har få e t det meget bedre og jeg glæder mig utrolig meget til at blive MOAR! ❤

Hej Cathla.

Når du skriver "Min kone og jeg" - betyserdet, at I ikke kan få børn på 'normalvis' eller? Jeg vælger at blive alene-mor i første omgang. Jeg er pt. gift men men skal skilles, da min mand ikke vil have flere børn. Vi har dog kun været sammen i 1 1/2 år. Han er 20 år ældre end jeg. Har 2 voksne børn. Jeg har negligeret mit ønske om at blive bedre at det har stresset mig og efter at jeg har taget hånd om det - føler jeg at jeg har det godt igen og jeg glæder mig utrolig meget til at blive MOAR! ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Cathla.

Når du skriver "Min kone og jeg" - betyserdet, at I ikke kan få børn på 'normalvis' eller? Jeg vælger at blive alene-mor i første omgang. Jeg er pt. gift men men skal skilles, da min mand ikke vil have flere børn. Vi har dog kun været sammen i 1 1/2 år. Han er 20 år ældre end jeg. Har 2 voksne børn. Jeg har negligeret mit ønske om at blive bedre at det har stresset mig og efter at jeg har taget hånd om det - føler jeg at jeg har det godt igen og jeg glæder mig utrolig meget til at blive MOAR! ❤

Hej

Vi er to kvinder:-) vi blev gift sidste år og har været sammen i syv år. Jeg skal være gravid, da min kone ikke kan pga noget medicin hun får. Vi blev afvist alle steder fordi mit BMI er for højt, så nu vælger vi at betale selv, med hjælp fra kommende bedsteforældre:-)

Det lyder som en hård omgang at komme igennem, og så også lige få en baby, men forstår godt dit valg:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyen kommer når der er ro på... Dvs når vores fælles hus er solgt og vi har fået hver vores adresse... Jeg håber på det bedste for jer :-)

Har I kontaktet privat fertilitetsklinik eller offentlig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det lyder som en fornuftig ide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - på den måde! - men er bare usikker på om JEG kan gå igang med en fertilitetsbehandling i det offentlige - idet jeg har læst på nettet: Aalborg Universets Hospital, at hvis jeg får en sæddonor der er anonym - er det gratis - men vælger jeg fx fra "Cryos" - og kan vælge mere samt at sæddonor ikke er anonym - koster det ex antal kroner...

Er det noget I har kendskab til?

Hvor meget koster jeres fertilitetsbehandling?

Mvh Stump81.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er korrekt at høre is man vælger en anonym i det offentlige er det gratis. Hvis du vælger en ikke anonym koster det ca. 3000 pr forsøg. Hvis du skal have til flere børn skal du selv reservere hos sæd banken og betale for den søde du skal bruge.

Vi har købt sæd til 2 børn, 14 strå med anonym donor. Det er 18.100 kr. Så ligger det hos klinikken på frost når vi skal bruge det. 1250kr om året i opbevaring. Hver gang vi laver en inseminering skal vi så give 3800, inkl. Scanning og det hele. Så det er dyrt, men det værd.:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER