DikteK

Endnu en til gruppen

3 indlæg i dette emne

Hej allesammen :kram

Lige en kort præsentation af moi!

Mit navn er Benedikte. Jeg er 34 år, og venter mit første barn. Jeg er bonus mor til 2 store dejlige piger på 9 og 12 år. Jeg bor i hus sammen med min skønne kæreste Kasper.

Graviditeten er langt fra planlagt - er blevet :gravid til trods for p-piller! Så det var noget af et chock at stå med et positiv svar ved lægen for 5 uger siden. Min ellers så skønne kæreste tog det heller ikke alt for godt. Hans eneste kommentar var " Hvordan skal vi få råd til det?"

Det er først her de sidste par dage, at jeg synes jeg har kunnet mærke på ham, at han også er begyndt at glæde sig.Alle der skal vide, at jeg er gravid er nu informeret. I går eftermiddags, troede jeg, at jeg skulle være den, der overraskede min bror og svigerinde ved at fortælle dem nyheden. Men de tog sgu fusen på mig, og annoncerede, at jeg skal være faster igen til september. Min eneste kommentar var " Nå, og du skal være onkel til september"

Jeg har termin den 30.september 2011. Jeg skal føde på Regionshospitalet Horsens. Jeg vil så vidt muligt føde naturligt.

Jeg skal til NF scanning tirsdag den 22.marts kl.13.25, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til :glad

Glæder mig til at lære alle jer skønno qvinder nærmere at kende :-)

30igdqv8u2gtf2dp.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og tillykke med bebs :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle :gravid

Jeg er også ny herinde.. Jeg er gravid, og jeg har termin 12. spetember, og jeg er førstegangsfødende.

Jeg bor i Aalborg og er 27 år.

Jeg vil meget gerne med i terminsgruppen, hvis det er muligt :7:

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER