bwana

Har brug for jeres hjælp :-)

8 indlæg i dette emne

Nå, det er åbenbart ikke noget man gør så meget i herinde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes egentlig at brugerne herinde er flinke til at "hjælpe" i den slags afstemninger, men det hjælper nok, hvis det enten handler om babyer/børn (som forummet jo handler om), eller hvis man er et "kendt ansigt" herinde. :)

Altså ikke noget med "gamle er bedre end nye" men når jeg kigger dit brugernavn, så ved jeg ikke om du prøver at blive gravid, er det, eller om du har børn, og jeg kan ikke på stående fod huske en række indlæg, du har skrevet til andre brugere. Og så bliver sådan en tråd her - for mig - en "fremmed" der beder om en random tjeneste, og det er jeg nok ikke så hurtig til. Så vil jeg være mere tilbøjelig til at se på deltagerne i konkurrencen og vurdere, hvem af de fremmede mennesker, jeg selv tænkte fortjente det mest :)

Så: ikke et ondt ord om dig eller din anmodning om hjælp, bare en lille forklaring og "forsvar" af forummet herfra :balloons

(Ps. Jeg KAN ikke stemme, da jeg ikke er på facebook :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt jeg ikke er så kendt...er en gammel bruger som ikke er her så tit.

Men det var da et forsøg værd...

Kh Britt

Og tak for dit svar i øvrigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes egentlig at brugerne herinde er flinke til at "hjælpe" i den slags afstemninger, men det hjælper nok, hvis det enten handler om babyer/børn (som forummet jo handler om), eller hvis man er et "kendt ansigt" herinde. :)

Altså ikke noget med "gamle er bedre end nye" men når jeg kigger dit brugernavn, så ved jeg ikke om du prøver at blive gravid, er det, eller om du har børn, og jeg kan ikke på stående fod huske en række indlæg, du har skrevet til andre brugere. Og så bliver sådan en tråd her - for mig - en "fremmed" der beder om en random tjeneste, og det er jeg nok ikke så hurtig til. Så vil jeg være mere tilbøjelig til at se på deltagerne i konkurrencen og vurdere, hvem af de fremmede mennesker, jeg selv tænkte fortjente det mest :)

Så: ikke et ondt ord om dig eller din anmodning om hjælp, bare en lille forklaring og "forsvar" af forummet herfra :balloons

(Ps. Jeg KAN ikke stemme, da jeg ikke er på facebook :))

Samme tanker herfra... Jeg gik ind for lige at finde andre indlæg, for at se hvem der spurgte - og kunne så ikke finde nogen. Så bliver det med al respekt for fjernt for mig :unsure Men rigtig meget held og lykke med afstemningen :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det undrer mig faktisk at der står jeg har nogle og 130- indlæg - jeg mener egentlig jeg havde flere 1000 besvarelser fra"gamle dage" - men de er åbenbart væk...

Øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har vist været noget ejer-skifte-restart-halløj, så måske var du bruger fra dengang... Men jeg tror, det var i 2011 eller tidligere. Alt siden da burde være registreret :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Muligvis - men vil bare blive glad hvis nogen gad at bruge 2 sek på at give mig en stemme :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER