Oprettet May 31, 2016 Hej søde piger Jeg er med i en konkurrence - og har virkelig brug for jeres stemme :-) Vil I ikke godt være søde at gå ind her https://www.facebook.com/frisorernekoge/photos/a.405903719596185.1073741829.351826808337210/495989323920957/?type=3&Theater og stemme på Model D ? Tusind tusind tak :-) KH Britt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Nå, det er åbenbart ikke noget man gør så meget i herinde :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Jeg synes egentlig at brugerne herinde er flinke til at "hjælpe" i den slags afstemninger, men det hjælper nok, hvis det enten handler om babyer/børn (som forummet jo handler om), eller hvis man er et "kendt ansigt" herinde. :) Altså ikke noget med "gamle er bedre end nye" men når jeg kigger dit brugernavn, så ved jeg ikke om du prøver at blive gravid, er det, eller om du har børn, og jeg kan ikke på stående fod huske en række indlæg, du har skrevet til andre brugere. Og så bliver sådan en tråd her - for mig - en "fremmed" der beder om en random tjeneste, og det er jeg nok ikke så hurtig til. Så vil jeg være mere tilbøjelig til at se på deltagerne i konkurrencen og vurdere, hvem af de fremmede mennesker, jeg selv tænkte fortjente det mest :) Så: ikke et ondt ord om dig eller din anmodning om hjælp, bare en lille forklaring og "forsvar" af forummet herfra :balloons (Ps. Jeg KAN ikke stemme, da jeg ikke er på facebook :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Ved godt jeg ikke er så kendt...er en gammel bruger som ikke er her så tit. Men det var da et forsøg værd... Kh Britt Og tak for dit svar i øvrigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Jeg synes egentlig at brugerne herinde er flinke til at "hjælpe" i den slags afstemninger, men det hjælper nok, hvis det enten handler om babyer/børn (som forummet jo handler om), eller hvis man er et "kendt ansigt" herinde. :) Altså ikke noget med "gamle er bedre end nye" men når jeg kigger dit brugernavn, så ved jeg ikke om du prøver at blive gravid, er det, eller om du har børn, og jeg kan ikke på stående fod huske en række indlæg, du har skrevet til andre brugere. Og så bliver sådan en tråd her - for mig - en "fremmed" der beder om en random tjeneste, og det er jeg nok ikke så hurtig til. Så vil jeg være mere tilbøjelig til at se på deltagerne i konkurrencen og vurdere, hvem af de fremmede mennesker, jeg selv tænkte fortjente det mest :) Så: ikke et ondt ord om dig eller din anmodning om hjælp, bare en lille forklaring og "forsvar" af forummet herfra :balloons (Ps. Jeg KAN ikke stemme, da jeg ikke er på facebook :)) Samme tanker herfra... Jeg gik ind for lige at finde andre indlæg, for at se hvem der spurgte - og kunne så ikke finde nogen. Så bliver det med al respekt for fjernt for mig :unsure Men rigtig meget held og lykke med afstemningen :) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Det undrer mig faktisk at der står jeg har nogle og 130- indlæg - jeg mener egentlig jeg havde flere 1000 besvarelser fra"gamle dage" - men de er åbenbart væk... Øv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Der har vist været noget ejer-skifte-restart-halløj, så måske var du bruger fra dengang... Men jeg tror, det var i 2011 eller tidligere. Alt siden da burde være registreret :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Muligvis - men vil bare blive glad hvis nogen gad at bruge 2 sek på at give mig en stemme :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites