Mimi85

Falde på røven :(

7 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :)

Vi har holdt havedag idag og jeg er en smule klodset, så tre gange er jeg gledet på græsset og faldet på numsen - de to gange faldt jeg slet ikke hårdt, gled bare stille ned, men sidste gang gjorde det sgu lidt ondt på numsen, det var dog ned ad bakke, så jeg faldt ikke langt, mere som at få sat sig meget hårdt ned...

Jeg er en lidt øm i venstre balle, men ellers er der ikke noget - meeeen nu sidder jeg så og bliver bekymret over om det kan have skadet den lille derinde :( jeg er 14+5 idag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det behøver du ikke være bekymret for. Der skal meget mere til. F.eks faldt min veninde på cykel og fik cykelstyret hårdt ind i maven, og det betød intet.

Får du ondt skal du naturligvis reagere, men jeg synes ikke det lyder farligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig... Jeg mener ikke at det har betydning for babyen :)

Men træls er det da ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig! Medmindre du får smerter og/eller blødning, så tag det bare helt roligt. Jeg faldt ned af trappen da jeg var 22 uger henne - slog ikke maven. Snakkede med jm på fødegangen og fik samme svar. 

 

Men træls med ondt i rumpen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. Det er derfor vi er polstrede på røven  :oops

 

Ej - jeg ville ikke bekymre mig med mindre jeg slog mig direkte på maven, eller var ude i noget med meget voldsomme kræfter f.eks. et trafikuheld. Ellers ligger de trygt og godt derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan da godt forstå du lige tænker over det, men jeg ville nok heller ikke bekymre mig over det  ^_^

 

Især når jeg tænker på hvor mange "tæsk" min mave fik med scanneren til NF. Baby lå med ryggen til og i forsøget på at vende den, blev scanneren virkelig trykket hårdt og gentagne gange ind i min mave - det gjorde faktisk ret ondt.  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres svar :) det beroliger mig - jeg var nu heller ikke bekymret til at starte med, men da jeg så lige sad en stund for mig selv, kom de dumme bekymringer farende :unsure

Jeg har altid været lidt klodset, så det er ikke første gang jeg lige 'sætter mig ned' under græsslåning, så den med ondt i ballen klarer jeg nok :P

Novemberbaby: det er da rigtigt, jeg gik faktisk også fra nf med lidt øm mave, fordi den lilke derinde var lidt stædig - så den kan selvfølgelig tåle en del ;)

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER