Minalima

Hvordan "kvæler" i kvalmen?

4 indlæg i dette emne

Kan godt mærke at jeg er ramt af kvalme i denne graviditet. Det startede allerede for 2-3 uger siden (er 7+3 nu) er gradvist blevet værre.

Jeg er desværre ramt af heldagskvalme, som dog kommer i bølger hele dagen. Og hvis ikke jeg holder det nede, bliver det bare ved.

Hvordan får i kvalmen til at gå væk?

Jeg spiser når jeg er sulten og det er kommet lidt bag på mig at ens mave kan gå fra helt mæt til voldsom sulten med højlydt rumlen på et splitsekund.

Det hjælper selvfølgelig at få lidt at spise (tvinge mig selv til at få lidt) ind imellem, når kvalmen bliver for slem. Men med mindre min krop virkelig skriger efter mad, så prøver jeg med balancid først.

Drikker godt med vand i løbet af dagen.

Hvad virker for jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forkert emne....

Men kæmpe kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var også meget ramt i starten og kunne intet holde i mig. men da det blev bedre og det "kun" var kvalme så virkede det at spise frugt og sodavandsis.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var også meget ramt i starten og kunne intet holde i mig. men da det blev bedre og det "kun" var kvalme så virkede det at spise frugt og sodavandsis.. ;)

Indtil videre kan jeg sagtens holde tingene i mig. Der har dog været et par episoder hvor det har været lige ved, i sidste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER