Spirrevip

Dumme symptomer!

11 indlæg i dette emne

Jeg er omkring 2+6 idag, og min krop snyder mig med alle mulige opfundne symptomer. Vågnede i nat med kvalme og en totalt øm ryg, og det er jo bare alt for tidligt. Dumme krop. Har I oplevet det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min krop prøver hele tiden at overbevise mig om at jeg har ægløsning for tiden - men det har jeg ikke! Har testet for det. Mega træls!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det også rigtig godt for tiden. Jeg har PCO og har ikke haft menstruation i ca 5måneder, men de sidste dage har der været heftig aktivitet i mit underliv med jag og brændende fornemmelse i går og idag har jeg en kraftig hovedpine og ømme brystvorter. Jeg håber bare at det er ægløsning eller mens der er på vej, men som du siger, ens hjerne kan få mange symptomer frem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I prøvet at det ligesom syrer og stikker helt vildt i ens ene bryst? Mit højre bryst er vildt smertefuldt lige nu og har været det i et par timer nu. Det venstre bryst er kun en lille smule ømt men det højre gør bare NAS!! Jeg har lige taget min mest støttende bh på og det hjalp kun lidt.

Jeg har ikke testet da jeg kun er 3+2 i dag og tvivler på, jeg ville kunne få ren ebsked så tidligt. Tør ikke tro på at det er andet end pms og min krop har drillet mig i over en uge nu med alle mulige symptomer. Plejer at få ømme bryster 1-2 dage før min mens. Men denne her stikkende smerte, den er ny for mig. AV!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I prøvet at det ligesom syrer og stikker helt vildt i ens ene bryst? Mit højre bryst er vildt smertefuldt lige nu og har været det i et par timer nu. Det venstre bryst er kun en lille smule ømt men det højre gør bare NAS!! Jeg har lige taget min mest støttende bh på og det hjalp kun lidt.

Jeg har ikke testet da jeg kun er 3+2 i dag og tvivler på, jeg ville kunne få ren ebsked så tidligt. Tør ikke tro på at det er andet end pms og min krop har drillet mig i over en uge nu med alle mulige symptomer. Plejer at få ømme bryster 1-2 dage før min mens. Men denne her stikkende smerte, den er ny for mig. AV!!

Jeg har de samme symptomer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har de samme symptomer! Det mærkes som små knive der stikker i mit venstre bryst og højre bryst er bare ømt. Samtidig er de opsvulmede og meget varme

Har testet imorgen, men negativ, men ingen spor af mens

JA! Det er lige præcis sådan, det føles!

Så længe der ikke er mens, er slaget ikke tabt endnu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde Cathla :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på cyklus dag 24 og jeg har haft det så underligt i flere dage.. Ømme bryster virkelig ømme æggestokke, er gnaven og generalt bare ikk mig selv.. Jeg har ikk sat forventningerne op til baby denne måned da hyggen ikk lige har været prioteret så højt. Men hey man håber jo altid sådan. Jeg plejer at få mens omkring dag 31-33 og en enkel gang på dag 44. Det føles som om min mens kunne komme når som helst.. Måske min æl bare falder senere end jeg har regnet med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du taget en test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du taget en test?

Ja testede igår eftermiddags med en klar negativ test.. Jeg kan ikk finde ud af om det er æl, der er faldet senere, eller hvad der lige går galt, synes det hele føles meget underligt, i forhold til alle de andre cyklus..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER