Betty87

Lækre babyplejeprodukter - kom med inspiration!

9 indlæg i dette emne

Jeg er ved at gøre klar til lillebrors ankomst og endnu engang skal mine drenge kun have det bedste! Derfor har jeg et par spørgsmål:

1) er lige løbet tør for babyolie og vil gerne have en lækker kvalitetsolie (som både skal bruges til maven og baby). Jeg sætter pris på svane og astma og allergimærket! Hvilken vil i anbefale?

2) skumklude eller store vatrondeller til babynumsen? For og imod? (Her tænker jeg de første par mdr)

3) et lækker unisex baby børste/kam sæt - orker ikke noget tuttenuttet - gerne træ! Har i nogle anbefalinger?

4) sidst brugte jeg suttebrikker til start, da Liam ikke kunne få så nemt fat - bør jeg købe lansinoh creme (er det ikke det den hedder) til brystet, som forebyggelse/hurtig indgriben? Håber jo på at suttebrikkerne ikke skal i spil igen!

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ved at gøre klar til lillebrors ankomst og endnu engang skal mine drenge kun have det bedste! Derfor har jeg et par spørgsmål:

1) er lige løbet tør for babyolie og vil gerne have en lækker kvalitetsolie (som både skal bruges til maven og baby). Jeg sætter pris på svane og astma og allergimærket! Hvilken vil i anbefale?

2) skumklude eller store vatrondeller til babynumsen? For og imod? (Her tænker jeg de første par mdr)

3) et lækker unisex baby børste/kam sæt - orker ikke noget tuttenuttet - gerne træ! Har i nogle anbefalinger?

4) sidst brugte jeg suttebrikker til start, da Liam ikke kunne få så nemt fat - bør jeg købe lansinoh creme (er det ikke det den hedder) til brystet, som forebyggelse/hurtig indgriben? Håber jo på at suttebrikkerne ikke skal i spil igen!

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej!

1) tjah, jeg er glad for apotekets babyolie.

2) jeg kan godt lide vat til den fine lille mås. Ulempen er muligvis pris, jeg har dog ikke regnet på det.

3) vi har træ-kam fra Nature Baby - men jeg ved sq ikke - det er ærligt talt lidt noget biks at gøre den ordentlig ren efter arp-fjernelse med olie.. Jeg ville nok bare få fat på en hvid plasticfætter, hvis jeg skulle have flere børn :chin:

4) well, jeg er glad for lansinoh til mange ting. Men man kan jo også vente og se, om man føler behovet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes mini risk laver gode baby produkter....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1) tjah, jeg er glad for apotekets babyolie.

2) jeg kan godt lide vat til den fine lille mås. Ulempen er muligvis pris, jeg har dog ikke regnet på det.

3) vi har træ-kam fra Nature Baby - men jeg ved sq ikke - det er ærligt talt lidt noget biks at gøre den ordentlig ren efter arp-fjernelse med olie.. Jeg ville nok bare få fat på en hvid plasticfætter, hvis jeg skulle have flere børn :chin:

4) well, jeg er glad for lansinoh til mange ting. Men man kan jo også vente og se, om man føler behovet :)[/

Så vil jeg tage på apoteket og købe en olie - var kort derinde at kigge i går! Mangler alligevel saltvandsdråber og en ny næsesuger :)

Tror jeg vil købe et par pakker af de store vatrondeller - omend ikke andet, så til de første 2 mdr - synes bare skumklude er lidt hårde til en start :)

Jeg regner også selv med en tættekam i plastik til arp behandling - det var mere til almindelig børsten af hovedbund og ordning af hår :)

Jeg så bare sådan en lille bitte tube på apoteket, mere som en sikkerhed - hmm overvejer det stadig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes mini risk laver gode baby produkter....

Helt enig! Er kun positivt overrasket over deres produkter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi bruger apotekets babyolie (mormor arbejder på apoteket så det er vores hovedleverandør)

Store vatrondeller (vi bruger Olivy til at afrense)

Pureshop på Frederiksberg har lækre børster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1) Olivias tryllesalve!

2) babypads fra Føtex

3) naturebaby sælger fint i træ, jeg har dog fortrudt tættekammen, køb hvid plast på apotek i stedet

4) ja! Køb lanis.., (den der creme), den er guld! Overdriv gerne brugen, det fortryder du ikke ;) naturebaby sælger også bpa free dutter, bare hvis du vil have på lager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natusan babyolie - intet slår den (til min satte ud i hvert fald) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER