Sonea

Ægløsning

5 indlæg i dette emne

Har de sidste par måneder brugt temperaturmetoden samt holdt øje med ÆL slim for at holde øje med min ægløsning. Har aldrig kunnet fremskaffe en super positiv ÆL test. I denne måned har jeg haft ÆL slim, MEN! Min temperatur er ikke steget endnu. Den skulle være steget i torsdags. Nogen ser ved hvad det betyder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har de sidste par måneder brugt temperaturmetoden samt holdt øje med ÆL slim for at holde øje med min ægløsning. Har aldrig kunnet fremskaffe en super positiv ÆL test. I denne måned har jeg haft ÆL slim, MEN! Min temperatur er ikke steget endnu. Den skulle være steget i torsdags. Nogen ser ved hvad det betyder?

hvordan måler du din temperatur og hvad tid på dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan måler du din temperatur og hvad tid på dagen?

Måler den som det første om morgenen. Og gerne et par gange. Den plejer at være omkring 36,6 før ÆL og 37,3 efter. Men den har ikke en eneste gang været over 37 denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måler den som det første om morgenen. Og gerne et par gange. Den plejer at være omkring 36,6 før ÆL og 37,3 efter. Men den har ikke en eneste gang været over 37 denne gang

måler du under tungen?

jeg måler under tungen hver morgen lige når jeg slår øjnene op og min temperatur stiger op til 1 hel grad fra mens og frem til æl hvor den så bliver ved med at ligge højt frem til næste mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måler du under tungen?

jeg måler under tungen hver morgen lige når jeg slår øjnene op og min temperatur stiger op til 1 hel grad fra mens og frem til æl hvor den så bliver ved med at ligge højt frem til næste mens

Jeg måler i øret. Da jeg får brækfornemmelser af at have et termometer under tungen. Men det har ikke været noget problem de sidste par måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER