Ihpets-mortilto

Århus centrum i maj

7 indlæg i dette emne

Vi skal til Århus i maj, torsdag aften til lørdag (mener jeg). Fredag skal Jon og svigerfar køre ræs, så jeg har drengene alene (med svigermor <_< ).

Vi har ikke bil. Men skal bo i centrum.

Hvor skal vi hen?

Det skal være sjov for William, men også gerne roligt for Nohr. Og barnevognsvenligt!

Er der mon en lækker indhegnet legeplads? En sød BKer der giver en kop the ;) Er der en zoo?

What to do?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal til Århus i maj, torsdag aften til lørdag (mener jeg). Fredag skal Jon og svigerfar køre ræs, så jeg har drengene alene (med svigermor <_< ).

Vi har ikke bil. Men skal bo i centrum.

Hvor skal vi hen?

Det skal være sjov for William, men også gerne roligt for Nohr. Og barnevognsvenligt!

Er der mon en lækker indhegnet legeplads? En sød BKer der giver en kop the ;) Er der en zoo?

What to do?

Hvornår i maj - for giver gerne kaffe hvis jeg har tid - dig bor jeg nord for Århus - men der kører tog lige til døren (sådan et lokal tog, nemt at trille ind og ud af med barnevogn)

Tag på dokk1 se har indendørs legepladser, puslepladser, ammeplads og plads til barnevogne. Der er masser af bøger og hvis vejret er godt legeplads udenfor også. I Bruuns galleri er der en fin babylounge til ro for amning og med bobles og tegnefilm til William - man kan få kort derop til i informationen ved Kvickly.

Salling har ved børnesko en hyggelig legeplads og ammeområde også.

PS mødes også gerne til kaffe inde i byen - har jo 15% rabat hos baresso :p og arbejder inde ved Bruuns galleri ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har de sidste par år været i Århus i maj i en weekend - super hyggeligt! Vi har besøgt min bror, men vi har været en del på gå-gaden, ved havnen, Marseillesborg og deres smukke dyrehave (ved ikke, hvordan man kommer derud, vi kørte i bil). Hvad med Aros? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår i maj - for giver gerne kaffe hvis jeg har tid - dig bor jeg nord for Århus - men der kører tog lige til døren (sådan et lokal tog, nemt at trille ind og ud af med barnevogn)

Tag på dokk1 se har indendørs legepladser, puslepladser, ammeplads og plads til barnevogne. Der er masser af bøger og hvis vejret er godt legeplads udenfor også. I Bruuns galleri er der en fin babylounge til ro for amning og med bobles og tegnefilm til William - man kan få kort derop til i informationen ved Kvickly.

Salling har ved børnesko en hyggelig legeplads og ammeområde også.

PS mødes også gerne til kaffe inde i byen - har jo 15% rabat hos baresso :p og arbejder inde ved Bruuns galleri ;)

Enig i det hele!

Hvis du "tør" begive dig ud på en bustur, er jeg sikker på at Dyrehaven er lige noget for dig/jer.

Det er gratis, og man kan fodre hjorte. De kommer helt tæt på..

Man kan tage madpakker med, og det er simpelthen bare en helt fantastisk oplevelse! Camille elsker det - det er næsten som "klap gederne" i zoo :)

Tæt på, ligger mindeparken hvor der er en rigtig lækker legeplads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Enig med alt det SDB skriver :) Især vil jeg anbefale Dokk1. Der er fantastiske legeområder til børn, og også et område, hvor man kan spille brætspil, hvis man mere er til det. Hvor mange børnespil der er, ved jeg dog ikke. De har også spillemaskiner med arkadespil ^_^

 

Og så vil jeg også anbefale Børnenes Jord og Børnenes Hus, som der står skrevet om i linket fra Lady H. Der har jeg i hvert selv mange gode minder fra da jeg var barn :)

 

Og jeg er da også gerne med på en kop et-eller-andet, hvis det er :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er bare mega goe... :yay Det er præcis sådan noget jeg lige kunne forestille mig at vi skulle!

Det der dokk1 lyder helt perfekt altså! Yeeees!

Jeg skal lige tænke og planlægge lidt (og huske hvilken dato vi skal afsted, men jeg har forlagt min hukommelse!) - så udspørger jeg jer nok noget mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER