Charlotte - mig og mine

Er det for anmasende?

4 indlæg i dette emne

Jeg har et lille dilemma jeg gerne lige vil vende med jer bk-Ladies? Kan nemlig ikke finde ud af om jeg er for anmasende.

Sagen er den at jeg igennem min graviditet blev ret tæt med mine jordrmødre. Især den ene. I Hjemmefødselsordningen kommer jordemødrene hjem til en og konsultionerne foregik altså hjemme hos mig.

Jeg snakkede utrolig godt med dem begge, følte nærmest at jeg havde fået et par ekstra mødre/veninder. Især den ene gik jeg rigtig godt i spænd med.

Det var dog den anden jeg fødte med, hvilket også var helt fint.

Til efterfødselssamtalerne - jeg havde en med hver. Sagde jeg til hende jeg var rigtig glad for at jeg synes det var lidt svært bare at give slip der, og sagde så i sjov at jeg ville trille forbi hende med barnevognen. Vi bor kun ca 1 km fra hinanden.

Til min overraskelse sagde hun at det ku være hyggeligt, hun gav mig sin adresse og sagde at hendes private nummer kunne kunne slås op. Det tolkede jeg jo som en invitation til at jeg skulle skrive/ringe til hende for en aftale om at kigge forbi.

For en uge siden, 4 uger efter samtalen, slår jeg så nummeret op og skriver hende en SMS - men Intet svar.

Nu kan jeg så ikk rigtig finde ud af om jeg skal prøve at skrive en SMS til hendes arbejdsnummer, i tilfælde af at hun af en eller anden grund ikk har fået den første SMS. Eller er det simpelthen for anmasende?

Ved jo godt hun ikk kan få besøg af alle hendes gravide, men omvendt synes jeg hun inviterede selv, og da kunne skrive hvis hun ikk havde tid alligevel.

Har flere gange tænkt jeg bare skulle lade det ligge og håbe på at rende ind i hende en dag. Men jeg kan ikk rigtig lade det ligge lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm sys da ikke du skal lade det ligge for jeg ville også have opfattet det som dig...

Måske sende en SMS mere...Se om hun er på Facebook eller give hende et kald...

Hun er jo fri til at takke nej til dit besøg hvis det er. Og hvis hun ellers gerne vil se dig er det jo helt fint :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville måske prøve at ringe til hende istedet for at skrive til hendes arbejdstlf. Du kan jo altid sige du lige ville ud og gå og kom i tanke om at du kunne tage en tur forbi hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Så vil jeg nok prøve igen. Uh er bare så dårlig til det der med at snakke i telefon. Er ven med hende på facebook, hvor hun har sådan en "jordemoder profil" kunne selvfølgelig også prøve at skrive der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER