Guest

Fotograf i Nordjylland

28 indlæg i dette emne

Hvem kan I anbefale?

Vi vil gerne have taget billeder af vores to drenge. Vi er meget kritiske - specielt mig - så det kan ikke være hvem som helst. Derfor tør jeg heller ikke tage ind til en tilfældig, men vil meget gerne have anbefalinger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil til enhver tid anbefale Birgitte Loft - loftfoto i Nibe. :)

Jeg er selv mega kritisk (hvilket Birgitte sikkert godt vil skrive under på :lolhit), men jeg er superglad for alle de billeder, vi har fra hende, og det er efterhånden mange :D

Vi har fået taget 4 familiegruppebilleder ved hende, nyfødt, 1/2 og 1 års billeder (ikke 1 års billede af E endnu selvfølgelig hehe), begge børn har en mappe, hvor vi har fået taget billeder hveranden måned, billeder af E og V i dåbskjolen og julegave-billede af E og V sammen. Hmm var der flere? :chin: Jeg er ikke sikker. Men vi har i hvert fald mange gode oplevelser :)

Hun er virkelig dygtig, rigtig sød og god til børn, og der er god tid til en pause til fx amning, pusling eller bare lige at falde til ro, hvis det bliver for meget for baby (eller mor :blush). Hun har altid gode ideer men lytter også, hvis man selv har noget, man gerne vil. :)

Jeg vil også gerne anbefale Vesterbro fotograferne i Aalborg, de har heller aldrig skuffet mig. Dem har vi dog ikke brugt helt så meget, da de er væsentligt dyrere. De tog billeder til vores bryllup, min fars bryllup og har taget gruppebillede af mig og mine brødre. Vi har ikke så meget erfaring med dem i forhold til småbørn, men de er i hvert fald søde og dygtige. :)

Sig til hvis du vil se billeder af billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM, jeg vil rigtig gerne se billeder. Jeg ved ikke præcis hvad vi vil have taget, men jeg ved hvad vi ikke vil :D

Vores issue er at vi selv (har) taget billeder og har en ret specifik stil i forhold til behandling af billederne. Jeg har aldrig været ved fotograf før (udover vores bryllup), så jeg synes det er lidt svært

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, var lige inde på loftfoto og det er umiddelbart slet ikke min stil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad vil du ikke have da? Jeg skal nok flashe når jeg har armene ledige :)

Edit: Nå øv at det ikke var din stil :) Vil du se billeder alligevel? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fotograferne Vesterbro er vist lidt tættere på vores stil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad vil du ikke have da? Jeg skal nok flashe når jeg har armene ledige :)

Edit: Nå øv at det ikke var din stil :) Vil du se billeder alligevel? :unsure

Jeg vil rigtig gerne se billeder alligevel. Det kan jo være anderledes end hvad der er på hjemmesiden.

Umiddelbart er jeg ikke til vignettering - især ikke den hvide - og mønstrede baggrunde. Jeg er altså virkelig kræsen, og det er slet ikke for at kritisere nogen. Det er bare et område, jeg føler lidt (meget) for. Er bange for jeg ender med at opgive at finde en - det kunne ligne mig, men gad bare godt prøve at få nogle billeder, jeg ikke selv tager

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun hørt godt om fsg foto i halvrimmen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok vise, når jeg ikke lige har favnen fuld af feber baby :( Helt ok at være kræsen og forskellig smag! :) Jeg ved ikke engang hvad vignettering er :D

For mig er det mere noget med sans for de bitte små detaljer. Jeg fik engang taget er billede, hvor min bh-strop kunne ses og mit (ellers meget nøje glattede) hår var uglet, det synes jeg godt at fotografen kunne have spottet (både Loft og Vesterbro har nusset meget med mit hår inden fotografering :super).

Og at der skal være tid og ro til barnet og at forografen gider at engagere sig i barnet. Jeg oplevede engang en fotograf der nærmest bare fyrede det ene billede af efter det andet og da han fangede antydningen af et smil var han sådan lidt "Det bliver nok ikke bedre, når han ikke vil sidde stille" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, mange af vores billeder er stadig pakket ned i forbindelse med flytningen, men her er et udpluk fra Vesterbro:

25f5a48.jpg

28meet.jpg

2iw2d6b.jpg

eg7495.jpg

669p5d.jpg

Billeder fra loft om lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Loft:

28uo9rm.jpg

dvokdu.jpg

20784sm.jpg

elchh1.jpg

2yuavjn.jpg

2hi59ox.jpg

På en måde lidt snyd at sammenligne udendørs billeder med studie billeder, synes jeg, men hvis du er fotokyndig, kan du nok fornemme nogle ting. Det jeg hæfter mig ved, er at jeg synes, at begge har været rigtig gode til at fange os fra vores bedste side, oprigtigt smilende og sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Louise Bering. Se hendes hjemmeside eller Facebook side, der er masser af billeder som eksempler! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun hørt godt om fsg foto i halvrimmen :)

Ved ikke om du overså min kommentar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun hørt godt om fsg foto i halvrimmen :)

Så fik jeg endelig tid og overskud til at kigge. De er klart en mulighed - meget vores stil. De ryger på min liste. Tænker jeg prøver at ringe til dem for lige at tjekke kemi og sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok vise, når jeg ikke lige har favnen fuld af feber baby :( Helt ok at være kræsen og forskellig smag! :) Jeg ved ikke engang hvad vignettering er :D

For mig er det mere noget med sans for de bitte små detaljer. Jeg fik engang taget er billede, hvor min bh-strop kunne ses og mit (ellers meget nøje glattede) hår var uglet, det synes jeg godt at fotografen kunne have spottet (både Loft og Vesterbro har nusset meget med mit hår inden fotografering :super).

Og at der skal være tid og ro til barnet og at forografen gider at engagere sig i barnet. Jeg oplevede engang en fotograf der nærmest bare fyrede det ene billede af efter det andet og da han fangede antydningen af et smil var han sådan lidt "Det bliver nok ikke bedre, når han ikke vil sidde stille" :rolleyes

De små detajler er klart vigtige. Det er også derfor det er så fantastisk med anbefalinger, for det er jo ikke til at se på deres hjemmeside :D

 

Nederen fotograf - ham den sidste. Sådan en ville jeg være meget ked af at komme ind til. Det er trods alt også en god stak penge man bruger på det.

 

Absolut skønne og fantastiske billeder du har lagt ind. Tusind tak fordi du gad dele :kiss Jeg er klart mest til Vesterbro fotograferne stilmæssigt, så de ryger også på min kontaktliste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Louise Bering. Se hendes hjemmeside eller Facebook side, der er masser af billeder som eksempler! :)

Hun er god. LIge vores stil ihvertfald, så hun ryger også på min liste. Så er jeg alligevel ved at have et par stykker, jeg skal kontakte. Der må næsten være en af dem, vi klikker med :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om du overså min kommentar?

Nej, så den godt :kiss Skulle lige have ordentlig tid til at kigge på det. Jeg er stadig ikke helt klar i hovedet efter blodtab og fødsel, så ting tager lige lidt tid for mig  :blush

 

Kender du egentlig ham her: http://www.thellufsenfoto.dk/#thellufsenfoto

Han er i Aabybro nemlig og tiltaler mig også lidt. Tror jeg kontakter ham også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, så den godt :kiss Skulle lige have ordentlig tid til at kigge på det. Jeg er stadig ikke helt klar i hovedet efter blodtab og fødsel, så ting tager lige lidt tid for mig :blush

Kender du egentlig ham her: http://www.thellufsenfoto.dk/#thellufsenfoto

Han er i Aabybro nemlig og tiltaler mig også lidt. Tror jeg kontakter ham også

Nej ham kender jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ham kender jeg ikke :)

Øv, tænkte ellers det måske kunne være :)

Jeg prøver at ringe til ham også. Han må være min joker så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, tænkte ellers det måske kunne være :)

Jeg prøver at ringe til ham også. Han må være min joker så :D

God plan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God plan ;)

Jeg lever livet vildt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lever livet vildt :D

Living on the edge :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt har photocare på Østerå gratis baby fotografering (ved dog ikke hvad billederne koster? :unsure )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, så den godt :kiss Skulle lige have ordentlig tid til at kigge på det. Jeg er stadig ikke helt klar i hovedet efter blodtab og fødsel, så ting tager lige lidt tid for mig  :blush

 

Kender du egentlig ham her: http://www.thellufsenfoto.dk/#thellufsenfoto

Han er i Aabybro nemlig og tiltaler mig også lidt. Tror jeg kontakter ham også

 

Min søster har brugt ham og var glad for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt har photocare på Østerå gratis baby fotografering (ved dog ikke hvad billederne koster? :unsure )

Er de gode? Jeg kan ærligt godt have det lidt anstrengt med fotobutikker. Har en fordom om at de ikke er gode. Og jeg har ikke noget at have det i - jeg er bare mega snobbet tilsyneladende, når det gælder billeder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER