miløs

Cyklus på 35 dage, nu 28 dage eller gravid?

2 indlæg i dette emne

Hej alle,

Jeg er helt ny på siden, så hvis der findes et spørgsmål lignende dette, beklager jeg endnu et indlæg  ^_^ Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide siden august. 

 

Jeg stoppede med p-piller i august og efterfølgende kom min menstruation først i november. November, december og januar har der været 35 dage i min cyklus. Lige siden august har vi forsøgt med ægløsningstests - de sidste tre måneder har ægløsning været det samme tidspunkt, nemlig dag 25+26 i cyklussen og 9-10 dage før en ny cyklus. 

 

Jeg burde få menstruation i morgen, men allerede i torsdags - på dag 28 - blødte jeg lidt i løbet af hele dagen. Ikke mere end hvad et trusseindlæg kunne klare. Det var den eneste dag jeg blødte og har ikke blødt siden. Fredag og lørdag var det bare lidt brunt udflåd  :wacko

 

Jeg tog en graviditetstest i går - den var negativ. 

 

Jeg havde en enkelt ægløsningstest tilbage på badeværelset og den tog jeg i morges - nok egentlig bare for sjov, da jeg alligevel skulle have bestilt nogle nye - og så var den "næsten positiv"  :huh

 

Jeg har ikke umiddelbart nogen symptomer på, at jeg burde være gravid udover at jeg er lidt oppustet nogle gange, men jeg tænker at det blot er fordi jeg ikke har trænet de sidste par uger og har spist lidt ekstra slik.. Men kan det være muligt at være gravid alligevel?

Alternativt tænkte jeg, om det var et tegn på, at min menstruation først nu er "faldet på plads" og er en cyklus på 28 dage igen på trods af, at jeg kun blødte i én dag? Kan det være, at jeg får menstruation i morgen, selvom jeg blødte én dag i sidste uge?

 

Har andre eventuelt prøvet noget lignende?  :chin:

 

Hilsen Miløs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja du vil sagtens kunne være gravid. Men det kan også bare være din cyklus der driller dig. Hvis du ikk har fået mens om nogle dage så forsøg at tage en ny test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER