TiaK

MGP

26 indlæg i dette emne

Skal i se børne MGP i aften?

Det skal vi - med madrasser på gulvet, popcorn og cola :)

Næste år kunne jeg godt forestille mig at hun må se det sammen med en veninde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Caroline skal ikke se det i aften, hun plejer at blive puttet omkring kl 19, så hun må vente til genudsendelsen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig, at det er ret sent. Også derfor vi tager madrasser ind foran fjernsynet så Erica måske falder i søvn undervejs. Vi optager det også så vi kan se det igen/resten på et andet tidspunkt.

Men hold op hvor hun glæder sig - det er fantastisk at opleve den der forventningens glæde :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline skal ikke se det i aften, hun plejer at blive puttet omkring kl 19, så hun må vente til genudsendelsen i morgen.

:ditto

Men det lyder vildt hyggeligt TiaK :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig SÅ meget til at jeg kan se det med Elin - jeg sidder og ser det selv lige nu, men det er faktisk fordi jeg synes at det plejer at være nogle gode sange (ofte bedre end det voksne MGP) og så kan jeg snakke med når jeg kommer tilbage til mine Fritter børn efter barsel.

Synes i ikke at nr 3 var en sød sang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline skal ikke se det i aften, hun plejer at blive puttet omkring kl 19, så hun må vente til genudsendelsen i morgen.

Jeg håbede også at det ville komme imorgen - hva tid kommer det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig SÅ meget til at jeg kan se det med Elin - jeg sidder og ser det selv lige nu, men det er faktisk fordi jeg synes at det plejer at være nogle gode sange (ofte bedre end det voksne MGP) og så kan jeg snakke med når jeg kommer tilbage til mine Fritter børn efter barsel.

Synes i ikke at nr 3 var en sød sang?

Helt det samme her :D :ditto

Var 3'eren den med Edda og Helt okay? Den synes jeg er den bedste indtil videre. Og hun kunne synge ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håbede også at det ville komme imorgen - hva tid kommer det?

Det kommer på ultra kl 9, og ellers tror jeg at det ligger på DR's hjemmeside i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt det samme her :D :ditto

Var 3'eren den med Edda og Helt okay? Den synes jeg er den bedste indtil videre. Og hun kunne synge ^_^

Ja lige præcis! Det var den - ja hun ku synge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer på ultra kl 9, og ellers tror jeg at det ligger på DR's hjemmeside i morgen

Okay tak for det ven! Det skal vi klart se imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lige præcis! Det var den - ja hun ku synge!

Jeg har smidt en stemme på hende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår nok bare ik mode - men hvorfor har værtinden taget en natkjole på?

Men ok nu har værten da taget en festlig kjole på :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nr 5 var favorit hos tøserne. Syns mr 6 og 8 også var gode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker simpelthen voksenlivet. Har siddet og stortudet til børne MGP, fordi de er så søde at se på :blush :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nr. 9 lyder som en vindersang. Publikum har også været vildest ved dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha, jeg faldt i søvn efter tre sange og vågnede kun lige ved afgørelsen :lol

Godt jeg kan se det med Inger i dag :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg valgte også at se noget andet, fordi jeg regner med at elin og jeg skal se det i dag... Men er alene med børnene, så håber at august også er med på, at vi skal se det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde bare en total god aften!  :biglove 

 

Erica STORhyggede sig :kuller Det var så hyggeligt at se hendes reaktion bare på åbningen, hvor de der fontæner sprudlede rundt om scenen, men også at se hende klappe med på sangene og rejse sig for at danse med :wub

 

Hun blev træt til sidst, men så det hele. Jeg tror hun sov 22:15, hvilket er godt 2 timer senere end normalt, men så sov hun også 1,5 time længere her til morgen så det passer jo meget godt. Så kommer hun tidligt i seng i aften ;)

 

Helt klart en succes, som skal gentages næste år :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna aner ikke det eksisterer :unsure

Har I selv fortalt Jeres børn om det og gjort det til noget særligt? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna aner ikke det eksisterer :unsure

Har I selv fortalt Jeres børn om det og gjort det til noget særligt? :unsure

 

Wow, det er lidt vildt :) Erica kender det fra børnehaven. Jeg optog det sidste år, da jeg var nysgerrig på om hun ville opfange det efterfølgende i børnehaven. Det tydede det så ikke på og jeg slettede det igen - 3 dage senere kommer hun hjem og snakker om det <_< :D

 

Men jo hun er selv begyndt at snakke om det og så har vi fundet sangene på youtube. Der har jo også været reklame for det på Ramasjang :)

 

Erica lærte også Frost at kende gennem børnehaven. I starten anede vi ikke hvad det der "La-di-go" var hun gik og sang hele tiden :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna aner ikke det eksisterer :unsure

Har I selv fortalt Jeres børn om det og gjort det til noget særligt? :unsure

Theo kender MGP-sangen fra Ramasjang. Jeg har så selv fortalt ham, at det er nogle børn, der er med i en sangkonkurrence :) Men jeg tror egentlig ikke, at han ville gide at se det endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna lærte også om Anna og Elsa i børnehaven, men jeg har ikke hørt hende nævne MGP med et eneste ord.

Hun ser meget sjældent Ramasjang i fjernsynet, så hun har ikke set reklamer der. Spændende, om de andre børn snakker om det i morgen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna aner ikke det eksisterer :unsure

Har I selv fortalt Jeres børn om det og gjort det til noget særligt? :unsure

Det samme med luna! :) men hun er så også et år yngre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caro aner heller ikke hvad det er :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder vildt hyggeligt, TiaK :glad

 

Filippa var hos farmor og farfar i år og så det så vidt jeg ved ikke. Hun kender godt til det, helt bestemt fra bh (har talt meget om MGP2015 og fik cd i julegave) og har set reklamer på Ramasjang, men jeg tror ikke hun var helt med på, at det var i går. Jeg regner med, at hun får lov at se det det på dr.dk så hun kan tale med om det i bh på onsdag.

 

Vi talte også om, at det kunne være hun skulle have en veninde over og se det sammen med næste år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER