Carcassonne

Fortsæt den store fremgang :) - Nu med diætist

6 indlæg i dette emne

Frem til nu er mit vægttab gået meget godt, men nu er jeg også startet hos en diætisk og tænker at det er rart hvis jeg faktisk kan holde styr på hvad jeg gør og mine fremskridt.

 

I starten af marts har jeg også en tid hos en fysioterapeut mhp. noget træning, så håber at alt gavner :) Ihvertfald her mit problem mest er lige nu.

 

 

Startvægt d. 10 december var 93 kg. 

 

første delmål var at tabe 10 kg, og ca der hvor jeg er nu. Men må hellere lave et rigtigt delmål der selvom jeg næsten er der :).

 

Delmål 83 kg. (Mangler 700 g)

 

Delmål 80 kg.

 

Delmål 75 kg.

 

Realitisk mål 70 kg.

 

Drømmemål 65 kg. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første møde hos diætist d. 16. februar 2016

 

jeg havde første møde hos diætisten i går og vi blev ret hurtigt enige om at jeg egentlig ikke spiser super usundt (men selvfølgelig synder som alle andre) men mere at jeg spiser for meget til aftensmad, hvor man jo normalt bør spise efter y-tallerknen, men min tallerken har generelt både større mængder end hvad jeg burde da jeeg elsker at nipse napse, især pasta. Men ja er ikke så meget grønt på min tallerken normalt, så skal vi prøve at ændre på :).

 

post-2591-0-45601500-1455794329_thumb.jp

 

Den var lidt en øjenåbner for mig, da jeg egentlig troede at kartofler var gode og gik under grønsager,og hvor lidt pasta jeg egentlig må spise (og jeg elsker pasta) 

 

Men ja nu så manden også en dokumentar på netflix i går om hvordan overforbruget af kød ødelægger miljøet, så nu talte han pludselig om at blive veganer. Er jeg ikke ligefrem frisk på, men vil da gerne skrue lidt ned for kød og op for grøntsager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:hep hepper da med herinde også. Synes at du er så sej :Respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madplan for uge 7:

 

Tirsdag: Svinekorteletter med salat (salat, tomat, agurk, advokado, solsikkekerner, peberfrugt)

Onsdag: Rødspættefiletter med coleslaw lavet på yoghurt natural + salatrester

Torsdag: Rødspættefiletter med coleslaw lavet på yoghurt natural 

Fredag: Kyllingeburger 

Lørdag: Holde fødselsdag for Lea - Hmmm. Mangler inspiration.

Søndag: Madpandekager 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:hep hepper da med herinde også. Synes at du er så sej :respekt

 

Tak :) Så håber jeg at din heppen giver øget motivation :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træning / Fysioterapeut

 

 

Bliver udfyldt efter første møde med fys, men vil gerne have den liggende her i toppen :).

 

 

Derudover vil jeg gerne begynde at lave 30 day shred, men kan vidst næppe komme programmet i gennem fra dag 1 så ville nok være 20 dage på niveau 1, 10 dage på niveau 2 og 10 dage på niveau 3 :). 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER