Tinakp

Vinterferie aktiviteter med 3,5 årig

4 indlæg i dette emne

Har i nogle forslag?

Jeg har fået arrangeret - lidt spontant ( og derfor står jeg lidt og ved ikke hvad jeg skal finde på) at mine svigerforældre passer August torsdag fra kl 13... Så Elin og jeg kan ta afsted og lave noget sammen, bare hende og jeg.

Jeg havde håbet at de ville ta ham fra om formiddagen, så vi havde lidt mere tid - og evt ku ta i den svømmehal der ligger tæt på os, men den lukker allerede kl 14 den dag. Så synes at det måske blir lidt for presset.

Men jeg tænker at så strækker vi den bare i den anden ende, så vi slutter af med at spise et sted inden vi kører hjem - for så ku Torben evt hente August hos svigerforældrene...

Så hvad ku Elin og jeg lave fra ca kl 13- og til kl 16.30 ca?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Legeland/baboon City eller lignende.

Ærgelig svømmehallen lukker så tidligt. De har ikke ekstra åbent pga ferietid? Jeg skal afsted i morgen med Marius og jeg glæder mig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Legeland/baboon City eller lignende.

Ærgelig svømmehallen lukker så tidligt. De har ikke ekstra åbent pga ferietid? Jeg skal afsted i morgen med Marius og jeg glæder mig :glad

Det var faktisk en go ide Anita! Med baboon City.

Svømmehallen i Tarm har de mest mærkelige åbningstider synes jeg.... Så jeg havde også overvejet DGI huset i Herning. Men Elin er ret bange for vand, så jeg vil helst ikke at det skal blive for overvældende for hende. Og det er jeg bange for at det blir i Herning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia elsker at komme på biblioteket.

I Viborg er der en masse vinterferie aktiviteter, måske I også har det hos jer/Herning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER