FruOvervejelse

Bukser til tykke lår

8 indlæg i dette emne

Totalt modsat en anden tråd:

Hvor finden man bukser til en dreng, som har ret store lår? Joggingbukser er ikke noget problem, men jeg gad godt, at han også kunne have lidt pænere bukser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med nogle af de bløde "cowboybukser"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med nogle af de bløde "cowboybukser"?

Han har kun haft cowboybukser fra H&M, og selvom de er bløde, sidder de så stramt på hans lår, at han faktisk ikke kan sidde op i dem :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det primært er lårene der er problemet, har vi haft nogle baggy-jeans fra Pomp de Lux. De er dog ikke sååå store i livet ( men N har også en kæmpe mave).

Derudover har jeg også købt nogle Katvig der har store lår. Tror dog det er modellen, og ikke Katvig generelt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pixie har store lår, og vi har de lidt pænere bukser fra Danefæ til hende. De er godt brede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med baggy bukser fra name it?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en meget bred dreng og der er bukser med elastisk stof et hit! Har fundet et par "slim" joggingbukser, som ligner jeans i NameIt og de er bare SÅ gode!

Tumble n Dry laver også nogle som er ret flotte - dog også ret pebrede..

Ellers almindelige leggings - det bruger min søn ret meget, samt baggy leggings/bukser, som går ind ved anklerne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt modsat en anden tråd:

Hvor finden man bukser til en dreng, som har ret store lår? Joggingbukser er ikke noget problem, men jeg gad godt, at han også kunne have lidt pænere bukser.

Vi har brugt fra H&M. De er vel en slags leggings vil jeg tro. Men de laves også så de ligner cowboy bukser. Vores var godt nok en pige. Men er sikrer på de også har drenge modeller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER