Madglad2015

Hvordan tager man det roligt?

12 indlæg i dette emne

Hvordan håndterer I det, når baby lader vente på sig, og det fylder ens tanker alt for meget og gør mig rigtig trist, at det ikke er sket endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan håndterer I det, når baby lader vente på sig, og det fylder ens tanker alt for meget og gør mig rigtig trist, at det ikke er sket endnu? Har I gået til noget afspænding eller lignende?

Hvor længe har i været igang ?

Jeg har talt med venner/veninder om det. Har nogle stykker som også har været igennem at skulle have hjælp..

Ellers ville jeg nok anbefale at du får nogle timer med en psykolog så du kan få nogle redskaber til at håndtere det hele. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Katrine Birks hjemmeside, hvor jeg har købt et "mini-kursus" med akupressur punkter, træning for at øge blodgennemstrømning i livmoderen og ikke mindst vejrtrækningsøvelser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver at finde små kreative projekter som jeg kan lave - nogle ting der kan aflede mine tanker lidt fra alt andet.

Tit så maler jeg - så forsvinder jeg helt ind i en anden verden, eller bager. Det afleder mine tanker enormt meget.

 

I morgen starter jeg på projekt påskeæg :)

Puster nogle vandballoner op - dekorerer dem med en masse garn og fylder dem med godter - så kan jeg forkæle mine dejlige nevøer til påske :D

 

Jeg forkæler de børn jeg allerede har tæt på mig og tror på at den bedste terapi for at få tankerne på noget andet, er at lave noget man allerede elsker i forvejen :first:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres tips. Ja det med at aflede sine tanker, har jeg også forsøgt mig med.

Det helt vilde er dog sket - der er pludselig 2 streger på testen! :-) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk ! Stort tillykke med det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :) :loveshower :stork :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres tips. Ja det med at aflede sine tanker, har jeg også forsøgt mig med.

Det helt vilde er dog sket - der er pludselig 2 streger på testen! :-) :-)

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :-) Der er dog stadig lang vej til, at man kan være sikker på det. Men nu ved jeg i hvert fald, at det kan lykkes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke.. Vi har prøvet i vores første cyklus efter spiral, og da det virkelig er drømme barn, så har jeg nok som så mange andre stresset en del over det. Jeg dyrker yin yoga de dage hvor jeg er for opslugt af alt mit baby ræs, og det hjælper. God afstressende måde for mig ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER