logo

Van der Valk i Tyskland

3 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer, der har været der, for vi overvejer at tage derned i vinterferien?

Godt, skidt, hvordan er områderne udenfor resortet, badeland, bowling, udendørsaktiviteter, spisestederne osv. Fortæl, fortæl.

Og er der nogle, der er taget i tog/bus dertil, og jer, der ikke er kørt i bil, var det nemt at komme rundt dernede med transport til byen osv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var der for 2,5 år siden, hvis det er den ved Rostock du tænker på.

vi havde en super fed oplevelser dernede og tænker især for små børn er det rigtigt fint, mens større børn nok ville kede sig.

Badelandet er ikke kæmpe stort, men fungerer fint. Der er fint legeland og en lille klappezoo og generelt er udearealerne velholdte og fine. Vi spillede også

Minigolf og brugte den store legeplads.

Et lille minus var at husene var lidt slidte og sparsomt indrettede.

Vi kørte til Rostock zoo samt et lille sommerland jeg ikke huske navnet på i nærheden. Begge del var super godt.

Generelt havde vi en dejlig ferie, jeg kan ikke udtale mig om tog og bus, Da vi var i bil. Ressortet ligger ude midt i ingenting, så det er nok fint at undersøge bus muligheder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var der for 2,5 år siden, hvis det er den ved Rostock du tænker på.

vi havde en super fed oplevelser dernede og tænker især for små børn er det rigtigt fint, mens større børn nok ville kede sig.

Badelandet er ikke kæmpe stort, men fungerer fint. Der er fint legeland og en lille klappezoo og generelt er udearealerne velholdte og fine. Vi spillede også

Minigolf og brugte den store legeplads.

Et lille minus var at husene var lidt slidte og sparsomt indrettede.

Vi kørte til Rostock zoo samt et lille sommerland jeg ikke huske navnet på i nærheden. Begge del var super godt.

Generelt havde vi en dejlig ferie, jeg kan ikke udtale mig om tog og bus, Da vi var i bil. Ressortet ligger ude midt i ingenting, så det er nok fint at undersøge bus muligheder.

Mange tak for fyldigt svar, det var lige sådan noget, jeg godt ville vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER