Vinnus

Vikle og nyfødt

33 indlæg i dette emne

Men den baby har da ikke knæene over hoftehøjde? :unsure

Jo fordi numsen er så dybt i slyngen. Du kan se det når hun står med siden til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo fordi numsen er så dybt i slyngen. Du kan se det når hun står med siden til :)

Enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er super gode de videoer hun laver synes jeg!

Jeg for dog lidt nerver over at der ikke er kryds under numsen i ringslyngebæringen, altså jeg kan jo godt se at babyen ikke ryger nogle steder. Men min indre løvemor tænker NO!

Ja, jeg synes også, de er virkelig gode.

Hehe, ja jeg har også altid en arm under numsen (altså babys :P) når jeg bærer i ringslynge. Og det er på trods af at han snildt kan forsøge at strække ben, hoppe osv. uden at der nogensinde er sket noget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er også fin :kuller

Ja ikke :loveshower Jeg sukker over de spraglede farver, men jeg er ikke så modig endnu! Og så tror jeg at jeg ville føle jeg skulle have en der passede til forskelligt tøj, hvor denne går til det hele :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh, hvorfor skulle det være farligt? :unsure

Og hvordan kan babys ryg godt holde til oprejst mave mod mave, men ikke til autostol? Og hvad så med ringslynge, hvor de jo kun kan ligge?

Det er farligt, fordi spædbarnet nemt kan komme til at få blokeret sin næse og mund, når de ligger på den måde i slyngen.

Fordi de ikke kan bevæge hovedet særlig godt selv (og måske specielt ikke i slyngen), så er det farligt. Der er nogen eksempler på internationalt, at babyer er døde efter at have ligget i slyngen på den måde i ganske kort tid.

Jeg synes denne artikel forklarer det meget godt http://www.theguardian.com/lifeandstyle/2014/apr/04/coroner-raises-concerns-over-baby-slings-after-boy-suffocates

Grunden til viklen er bedre end autostolen rent ergonomisk er, at vægten bliver fordelt over et større areal (stoffet sidder helt ud til knæene), og når de sidder i frøstillingen, så bliver rygsøjlen også formet som et C. Derfor kan de sidde meget længere i viklen, end i en tilsvarende bæresele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder han rigtigt i den ?

Benene sidder sådan i et M men jeg er i tvivl om han sidder for højt

kafirefowixiduge.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skal sidde i "kysseafstand" fra dig, men ikke så højt at i ramler hovederne sammen.. Så jeg ville nok ha ham lidt længere ned :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER