Solveig1986

Hvordan scorer du din mand - igen?

17 indlæg i dette emne

Hei alle, 

 

Min mand syns det er så lidt charmerende når jeg kommer på det der tidspunkt på måneden og vil have sex. Han ved da udemærket godt hvorfor - selvom han har sagt han ikke vil vide hvornår ægløsning er. 

 

Men der er da ikke noget mere usexet at ens kone kommer og kun vil fordi *nu er det nu*.

 

Så piger - vil I ikke nok hjælpe mig med at score min mand igen. 

 

Hvad gør i for at der ikke skal gå formeget baby-making i det i soveværelset???

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dyrker sex på andre tidspunkter? Tager frækt undertøj på og opvarter ham lidt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at det allerbedste er, at man ikke kun gør sig til, når man har ægløsning. Så tror jeg nemlig hurtigt at han kan komme til at føle sig som "ham der sæddonoren" :)

Scor ham et par gange om ugen, så føler han ikke et pres, når det så endelig er ægløsning ;)

Det må ikke føles som om, han kun er attraktiv, når der kan komme en baby ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er jo helt korrekt - vi har også sex på andre tidpunkter af måneden. Bare rolig. Jeg er ikke sådan en som kun vil når vi kan lave en baby, men det er som om han kan fornemme at det er nu det gælder :-) Hvis i forstå hvad jeg mener :-) ;-)

 

Vi har været sammen i over 10 år, så det kører jo nogengange på rutinen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i huset får jeg mere sex hvis jeg gør mere rent ( <_< ), gør mere ud af mig selv, neglelak/langt bad/pænt tøj/dufter godt osv, hvis jeg laver mere sjov med min mand, altså driller/flirter/griner sammen, hvis jeg gir ham positiv opmærksomhed ("ej hvor dejligt du har pumpet min cykel, skat" osv), hvis jeg lytter til ham og giver ham ret. Og i øvrigt husker at kysse og kramme meget, af den slags som ikke behøver føre til noget. Min mand kan bedst li det er ham der tager intitativet eller at han i hvert fald tror det er ham  ;)

 

Måske du også selv kan slippe lidt af ægløsnings ræset? og bare tænke at i et par uger midt på cyklus skal der bare flirtes igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er fuldstændig vanvittig og rædselsfuld, når jeg har ægløsning. Som i at der går totalt projektleder i den og min stakkels mand forvandles til en avlstyr. Da vi lavede nummer 2, sagde han (heldigvis) "SÅ STOPPER DU! Jeg gider simpelthen ikke, hvis det skal være så diktatoragtigt"... :oops :oops :oops MEGA fesent af mig, I know, og selvom jeg jo godt VED, at det ikke ligefrem fremmer projektet, har jeg bare svært ved at styre det. Heldigvis er jeg blevet gravid i første cyklus begge gange!
Nå, men da han fik sagt fra her ved andet barn, prøvede vi at gribe det an på en anden måde. For det første satte vi bare mere tid af til det, og så var det noget med, at vi lå sammen i sengen og nussede, gav massage etc. Så ligesom lod lysten opstå naturligt. Og det virkede jo og blev en meget bedre oplevelse for både ham og mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er fuldstændig vanvittig og rædselsfuld, når jeg har ægløsning. Som i at der går totalt projektleder i den og min stakkels mand forvandles til en avlstyr. Da vi lavede nummer 2, sagde han (heldigvis) "SÅ STOPPER DU! Jeg gider simpelthen ikke, hvis det skal være så diktatoragtigt"... :oops :oops :oops MEGA fesent af mig, I know, og selvom jeg jo godt VED, at det ikke ligefrem fremmer projektet, har jeg bare svært ved at styre det. Heldigvis er jeg blevet gravid i første cyklus begge gange!

Nå, men da han fik sagt fra her ved andet barn, prøvede vi at gribe det an på en anden måde. For det første satte vi bare mere tid af til det, og så var det noget med, at vi lå sammen i sengen og nussede, gav massage etc. Så ligesom lod lysten opstå naturligt. Og det virkede jo og blev en meget bedre oplevelse for både ham og mig.

Det lyder uhyggeligt bekendt! Omend jeg ER værre!

N, min lille vidunder unge er lavet (12. marts :rolleyes kun en BKer kender datoen :P ) en dag hvor sexlysten var fjernere end fjern og jeg faktisk dikterede at nu var det nu! Og da J så ikke havde lyst blev jeg mega hormonella og sagde sådan noget med at han bare slet ikke ville have en baby :Blush

Det var faktisk ikke god sex overhovedet. Men babyen er nu skæppe skøn alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder uhyggeligt bekendt! Omend jeg ER værre!

N, min lille vidunder unge er lavet (12. marts :rolleyes kun en BKer kender datoen :P ) en dag hvor sexlysten var fjernere end fjern og jeg faktisk dikterede at nu var det nu! Og da J så ikke havde lyst blev jeg mega hormonella og sagde sådan noget med at han bare slet ikke ville have en baby :Blush

Det var faktisk ikke god sex overhovedet. Men babyen er nu skæppe skøn alligevel ;)

Lily er lavet 2. marts :D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er lavet 4/4 2011 og Sofie 4/2 2015 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha LilleMi og Susanne :D jeg vidste jeg kunne regne med jer :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida er lavet den 24/12-11 og Eigil er lavet den 18/11-14. Eigil er lavet den eneste dag i november vi havde sex. Selvom nf mener han blev lavet den 9/11-14.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6. eller 7. februar (helt usædvanligt aktiv weekend der ;) ).

Edit: Desværre ikke rigtig nogen gode råd - min mand gider altid godt, uanset hvor planlagt eller babyprojektet det er :rolleyes Men altså generelt er søde beskeder, kys og kærtegn, vin og snak da et godt udgangspunkt :)

Mere edit ;) : Junior er blandet 1.-3. oktober '13 - æg taget ud 1/10 og lagt retur 3/10 :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forresten et fantastisk let "scoretrick" til når der er tid og ro, som næsten altid virker her. Nu er jeg så heldig at der står en seng på kontoret hvor min mand ofte sidder, og ellers er der jo en sofa i stuen. Min metode er: ligge på seng/sofa og læse bog/kigge på min tlf eller lignende, mens vi er i samme rum. Af en eller anden grund går der ikke ret lang tid før han syns jeg er interessant og kommer hen for at se hva jeg laver, skal lige kysse eller gramse eller kommentere et eller andet, og hvis jeg så bare siger MMmmmm og krammer igen, så er den næsten hjemme.

 

Jeg kan godt droppe at komme anstigende i et eller andet frækt og tro der skal gang i noget her og nu. Men ligge på seng/sofa og være "ligeglad", det virker  :rolleyes tror det er sådan noget hunløve-hanløve noget eller hvad ved jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS jeg ved da også godt hvornår mine unger er lavet  :whistling har aldrig ku la være med at regne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhrrrr i er skønne de damer:-)

Min ægløsning i denne periode er forbi, og det ved han. Så har sat mig et lille hemmeligt mål om at minimum hveranden dag skal han scores...

Måske det med at virke ligeglad dur, det gør det jo nogengange på mig ;-) :-)

Håber næste periode blir vores <3 eller i hvert fald at den blir sexfyldt.... Hehehe

Kom endelig med flere metoder til at score. Kunne jo være det blev relevant igen en gang for andre :-*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER