190987

Hvor hurtig ku i mærke noget?

7 indlæg i dette emne

Jeg havde æl torsdag og jeg synes også at jeg kan mærke noget og har kunnet det lige siden, så nu må vi se. Spændende er det i hvert fald. Jeg havde kvalme og var oppustet og testede positiv med vores datter 3+4 eller 3+5, men i følge terminsdato var det allerede 3+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk nogenlunde samme sted som dig kan jeg regne ud. Min sidste mens. startede d 13 januar. Jeg har testdag på onsdag. Har dog testet i dag, men desværre negativ. Den sidste uges tid har jeg haft meget kvalme og en murren i maven/underlivet. Jeg har aldrig haft symptomer på min menstruation før, men jeg ved ikke om p-piller spiller en rolle der? Jeg har været på piller de sidste 10 år, og stoppede med dem i november. Dog har vi beskyttet os til at starte med da jeg gerne ville se hvordan min cyklus var. 

Men som sagt den sidste uges tid har jeg haft kvalme og murren. Og jeg ved ikke om det er indbildsk. Jeg krydser selvfølgelig fingre for der er en lille spirre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj2014, hvordan regner du ud at du fx er 3+4? 

Jeg havde min "sidste første menstruationsdag" d 13. januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj2014, hvordan regner du ud at du fx er 3+4?

Jeg havde min "sidste første menstruationsdag" d 13. januar :)

Så er du 3+4 i dag og jeg er 3+3 ca. Den dag man havde sidste mens første dag er ca. 0+0 æl falder altid 2+0 jeg havde æl præcis 14 dage efter sidste mens derfor passer det nøjagtigt. 3+ er 3 uger og efter + er dage, så jeg er i dag 3 uger og 3 dage henne altså 3+3.

Håber det var til at forstå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du 3+4 i dag og jeg er 3+3 ca. Den dag man havde sidste mens første dag er ca. 0+0 æl falder altid 2+0 jeg havde æl præcis 14 dage efter sidste mens derfor passer det nøjagtigt. 3+ er 3 uger og efter + er dage, så jeg er i dag 3 uger og 3 dage henne altså 3+3.

Håber det var til at forstå

Ja absolut :) Mange tak! Det er rart at vide, så man kan sammenligne lidt i forhold til hvad andre skriver. 

 

Synes det er lidt nervepirrende og gå og vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja absolut :) Mange tak! Det er rart at vide, så man kan sammenligne lidt i forhold til hvad andre skriver.

Synes det er lidt nervepirrende og gå og vente :)

Det synes jeg også. Vente tid sucks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER