1403

Hvordan finder jeg ægløsning???

3 indlæg i dette emne

Jubiiii..

Endelig er min dejlige mand og jeg nået til enighed om at projekt baby skal starte.

Dog er der bare et lille problem ..

 

Jeg har en MEGET uregelmæssig cyklus og er faktisk ikke helt klar over hvor min ægløsning så ligger /:

Nogle gange kan der gå 2,5 måned imellem mine menstruationer, andre gange kommer den præcis når den skal.

(Det afhænger lidt af hvor stresset en periode det har været)

 

Jeg har været igennem scanninger på sygehuset og fået af vide at jeg producerer meget flotte og store æg - så spørgsmålet er bare.

Hvilke metoder kan jeg bruge for at finde ud af hvordan min ægløsning falder?

 

Nogle gode forslag ?

 

på forhånd tak for jeres svar :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Temperatur metoden måske? Eller eggløsningsteste der du går ut fra hvordan din siste syklus har vert,og starter å teste litt før du du hadde eggløsning sist mnd.. En kombinasjon av de to er det mange som bruker. :) Jeg vil også anbefale akupunktur, det har fått meg i en noenlunde normal syklus.. :) (fra mens 2-3 ganger i året, til 42 dagers syklus)

Lykke til med prosjekt baby!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Temperatur metoden måske? Eller eggløsningsteste der du går ut fra hvordan din siste syklus har vert,og starter å teste litt før du du hadde eggløsning sist mnd.. En kombinasjon av de to er det mange som bruker. :) Jeg vil også anbefale akupunktur, det har fått meg i en noenlunde normal syklus.. :) (fra mens 2-3 ganger i året, til 42 dagers syklus)

Lykke til med prosjekt baby!!!

Akupunktur .. Ja det kunne da være måske godt være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER