SarahStraten

mærkelig mens cyklus, symptomer men negativ test ?

2 indlæg i dette emne

Hej piger!

Jeg har problemer med min menstruationscyklus.
I sommers prøvede kæresten og jeg at blive gravide men der skete noget i september som gjorde at vi valgte at stoppe en periode. Jeg har siden været på p'piller som har kørt ubeklageligt. 
Jeg havde så p'pille stop fredag d 4 december og forventede så mens d. 7 om morgenen... ingen mens. Der kom først en smule brunligt udflåd om søndagen hvor jeg jo så skulle starte p'piller igen om tirsdagen. der var næsten ingen synligt blod så jeg tog en graviditetstest - negativ. så jeg fortsatte på mine p'piller. i løbet af december har jeg haft det underligt.. mærkelige fornemmelser i maven, mærkeligt humør mv men ingen kvalme mv.og testede omkring jul igen.. stadig negativ
Stoppede så p'piller igen fredag d 1 Januar og nu er der stadig ingen mens.
Pt går jeg med tamponer fordi jeg også pludseligt har sådan fået ekstremt meget hvidt udflåd. så meget at jeg flere gange troede det var min mens der kom. udover det så spænder det i underlivet når jeg skal have ny tampon i. Der er idag igen kommet brunligt udflåd og næsten ingen blod.
Pt går jeg med tamponer fordi jeg også pludseligt har sådan ekstremt meget hvidt udflåd. et spænder også når jeg skal have ny tampon i. 

Må indrømme at selvom vi ikke disideret prøver graviditet pt så er vi enige om at beholde hvis skæbnen alligevel vil det trods prævention men når jeg tester negativt stadig så bliver jeg lidt nervøs... 

Lægen er kontaktet og venter svar derfra på min skrivelse. 

Håber nogle derude har prøvet lignende! 

Rigtig god aften! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan desverre ikke hjelpe deg med noe til eller fra, men håper lægen kan gi deg noen svar... :)

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER