Solvej99

Hvem valgte I som faddere?

27 indlæg i dette emne

Til Theodor havde vi vores storesøstre. Jeg er dog den dag i dag rigtig ked af min svigerinde stod fadder, for kirken og dåb betyder åbenbart ikke noget for hende. :( Det fandt vi først ud af da det kom frem at hendes egen dreng ikke skulle døbes - det var med ordene "vi tror jo ikke på det skidt alligevel". Åh jeg får helt ondt i maven når jeg tænker på det :boo

Jeg havde ikke troet man ville sige ja til at stå fadder, når man intet forhold har til kirken.

Nå, men allerede den gang var min tanke, at min bror og hans kæreste skulle stå fadder til den næste. De er så gået fra hinanden i mellem tiden - efter 14 år eller sådan noget. <_< Jeg vil stadig gerne have min bror som fadder, men ikke hans nye kæreste.

Så jeg tror måske det bliver med min nevø - min søsters store dreng på snart 16 år.

Jeg har også overvejet nogle venner, men det betyder virkelig meget for mig, at det bliver min bror. Og jeg vil ikke have flere end to.

Jeg har også overvejet om min bror skal bære. Det vil han blive maks rørt over. Men det er ikke sikkert han kan gøre det uden at flæbe :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Andrea's faddere er mine tre søskende og D's fætter som bar (og dermed kaldes for Andrea's gudfar herhjemme). David er enebarn men tæt med denne fætter, så det var en måde at gøre hans "onkel"-status lidt mere officiel på. Ham og hans hustru bor lige i nærheden. Vi valgte bevidst at mine søskende ikke skulle bære, da intet (i min verden) trumfer moster/morbror (og faster/farbror) titlen :)

Skal Lily døbes i Grøndalslund Kirke?

Nej hun skal døbes i en katolsk kirke på Frederiksberg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER