Camilla_krøier

Bordkort eller ej

10 indlæg i dette emne

Vi kan ikke helt blive enige/bestemme os..... Hvad har/havde I? Og hvordan fungerede det?

Ingen bordkort

Bordkort

Bordfordeling, men valgfri plads

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde ingen bordkort til Eigils dåb da det blev er alt for stort puslespil fordi der er så mange i vores familier der ikke kan sammen. Så var det lettere at vi bare lavede seks mands borde og folk så bare satte sig. Vi havde dog er børnebord med plads til alle børnene, da de jo alligevel ikke sidder der hele dagen.

Til Idas dåb for 3 år siden havde vi bordkort, da vi havde "valgt"(grundet formen af vores stue og udestue) at have et langt bord formet som en hestesko. Så for igen at undgå at folk kom og og skændes grundet uenigheder havde vi bordkort, så vi satte folk der slet ikke kunne sammen i hver sin ende af bordet. Da kaffen kom på endte folk med at flytte rundt og sætte sig som de ville alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heldigvis ikke nogen der ikke kan snakke sammen så det slipper vi for at bekymre os om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lavede brunchbuffet, og der synes jeg det passer bedst, at folk må sidde som de vil. Hvis maden bliver serveret, synes jeg bordkort passer bedre. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lavede brunchbuffet, og der synes jeg det passer bedst, at folk må sidde som de vil. Hvis maden bliver serveret, synes jeg bordkort passer bedre. :)

Enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft bordkort. :) Alle i "vores" selskab kan snakke sammen, men vi har en del med små børn, der helst skal (kunne) sidde sammen med far og mor, og det kan der godt gå lidt kage i at få plads til, hvis det hele ikke organiseres lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt ikke at bruge bordkort, da vi holder det meget uformelt og derfor synes at folk selv må bestemme hvor de vil sidde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger bordkort pga. en del små børn der skal have (mindst) en forælder ved siden af sig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte ikke bordkort til Lucas barnedåb. Vi havde lavet borde der passede til et bestemt antal og så kunne folk sætte sig hvor de ville. Det gik fint synes jeg og folk blandede sig okay.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde bordkort til vores store piges, men når vi om nogle måneder skal holde for lillepigen, tror jeg, at vi gør det uden. Det bliver nemlig meget meget uformelt, og det er faktisk også meget fint, at folk bare kan blande sig, som de vil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER