Guest

Gave til bedstefar HELP!

9 indlæg i dette emne

Min svigerfar bliver 70 den 27 januar, og han er verdens bedste bedstefar :biglove han bor alene og går ikke op i sit hjem, han er næsten aldrig hjemme. Han går meget op i fugle men har 10 bøger om dem, han fik en julekalender med hjemmelavede fuglekugler så den er ligesom brugt. Og han fik et fugle cam i julegave.

Han ejer nærmest alt værktøj.

Vi tænker billeder af pigerne men er ikke HEEELT spot on til ham!

Nogen ideer? Brainstorm?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er budgettet? En fuglekikkert?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min far og hans kone har sølvbryllup til sommer, og min bror og jeg er lige blevet enige om, at mens de er i sommerhus vil vi tømme, vaske ned, male og rydde op i deres ret store køkken. Det kan de slet ikke klare selv. Så et eller andet i den stil? Hjælp til en ellers uoverkommelig opgave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en fuglesafari af en art, der er flere forskellige at vælge mellem på denne side, måske kan der findes noget i nærheden af jer

http://www.sortsafari.dk/default.asp?objtype=artikel&func=showdetail&menuid=4211&id=3161&ilanguage=dansk

Det er umiddelbart en god ide :super men ved ikke lige om han vil afsted alene :chin: svigermor er i hvert fald udelukket da hun sidder i kørestol. Men nu har jeg sendt linket til Anders og så kan han vurdere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far og hans kone har sølvbryllup til sommer, og min bror og jeg er lige blevet enige om, at mens de er i sommerhus vil vi tømme, vaske ned, male og rydde op i deres ret store køkken. Det kan de slet ikke klare selv. Så et eller andet i den stil? Hjælp til en ellers uoverkommelig opgave?

Han elsker selv at pusle med sådan noget. Og går ikke op i det, badeværelserne er vel 40 år gamle, køkkenet ca 30 og han er godt tilfreds. Og han har ikke sans for detaljer og orden (vi frygter den dag huset skal sælges :o han gemmer ALT) altså der er ikke som sådan voldsomt rodet, men der er bare meget ;) og det bor gerne i kroge og i stakke)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holder han en fest? For så er en fotograf til festen en idé, og efterfølgende en fotobog fra dagen med gode billeder af alle dem han holder af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er budgettet? En fuglekikkert?

Pas - 1000kr plus minus men det kan også være at den rette gave koster 300kr og så gider vi ikke købe noget bare for at købe noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holder han en fest? For så er en fotograf til festen en idé, og efterfølgende en fotobog fra dagen med gode billeder af alle dem han holder af.

Ja men først til sommer. Så det er jo ikke en helt dum ide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER