Guest

Den der bækkenbund...

6 indlæg i dette emne

Før jeg blev gravid første gang havde jeg en stærk bækkenbund, sådan helt uden at jeg nogensinde havde tænkt over knibe øvelser, den fungerede bare. Da jeg så blev gravid trænede jeg den sådan lidt sporadisk og efter fødslen fandt jeg ud af at knibe øvelser hjalp på mit forstuvede haleben så jeg trænede den intens og til 8 ugers undersøgelsen fik jeg at vide at jeg havde godt styr på mine knib.

Og efter ca 3 måneder trænede jeg sådan sporadisk igen.

Den her gang er jeg LOST! Altså jeg træner HVER dag og flere gange men jeg ved ikke engang om jeg kniber rigtigt :unsure jeg er SLAP og i dag til 8 ugers undersøgelsen sagde lægen til mig at jeg blev NØD til at træne noget mere for ellers ville jeg komme igen om et par år fordi jeg ikke kunne holde på vandet :unsure

Så HJÆÆÆÆLP!!!!

-Hvordan finder jeg ud af om jeg træner rigtigt?

-Findes der apps? Trænings programmer? What ever?

-Er der noget med at man kan bruge sådan nogle kugler fra en sex shop som jeg ikke ved hvad hedder? Og hvordan fungerer de? Nogen der har prøvet? Al erfaring modtages med kyshånd

-træner man under sex? Altså får man en stærkere bækkenbund ved at have sex ofte?

-andet god viden, fif og erfaring tager jeg imod med kyshånd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er jo i - minimum - samme båd, allerede inden jeg har været til undersøgelsen :wacko

Men: jm fra hospitalet anbefalede gynzones app og den virker fornuftig.

De der kugler hedder vist smartballs - det er to kugler (der sidder sammen og med en snor i), som har noget i, så de skulle stimuleren en til at gå og spænde op, hvis mam går med dem - jeg havde et sæt fra en kikset polterabend (dont ask), og jeg ved sq ikke, hvor meget jeg giver for deres effekt... Jeg har så kylet mine i frustration - for hvor jeg ved tidligere test knap kunne få dem ind, så kunne jeg slet ikke holde på dem nu... Men altså, jeg ville mene tvivlsom effekt...

Man kan vist købe en slags træningsredskaber 'kegel'. Jeg har også set en klinik, der anbefalede et elektronisk aggregat :chin:

Jeg forsøger da med at træne under sex - det kan vel ikke skade, at man kniber sammen for dear life, måske højner det endda oplevelsen en smule ;) om sex i selv gør det, ved jeg ikke :chin:

Åh hvor er det et træls problem :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.knib.dk/?

Der står der også noget om bækkenbundskugler.

Øv, at I skal kæmpe sådan med det <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der ikke noget efterfødselstræning nær dig?

Jeg gik på et hold hos en fysioterapeut, som har taget noget efteruddannelse som uroterapeut, så der fik jeg trænet bækkenbunden godt op. Hun undersøgte bækkenbundens styrke, udholdenhed og koordination og så målrettede hun øvelserne specifikt til min bækkenbund :)

Hun er simpelthen genial!

og vi fik også fifs til, hvilke af de der kugler, der var gode, hvis man havde behov for det, og hvor man kunne købe dem.

der er nemlig meget forskel på størrelser og vægt osv, så det er ikke ligemeget hvilke, man køber :)

Så vil klart anbefale dig, at finde noget lignende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER