lovebaby86

uretmæssig mensuration og gravid?

3 indlæg i dette emne

jeg blive 30 snart, og jeg og min kæreste har snakke om at vi vil have en barn, da han har barn forvejen og det har jeg ikke... han vil giver mig en barn... det har vi prøvet i 2 år nu og uden held... 

så jeg tænker er det måske årsag til denne er mit uretmæssig mensuration? eller om jeg virkelig har ikke ægløsning?? alt er bare forvirret... for jeg ved ikke om jeg har ægløsning. Jeg har mave smerte den første dag jeg får min røde. Men resten af dage er helt fint.. jeg bløde normalt.. 4-5 dag. Jeg har tage min cell prøve, og alt er normal.. hvad synes I og hvad skal jeg forventede til alt denne her?? 

 

kom med jeres gode råd, hjælp mig.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er voldsomt frustrerende når man ikke opnår den graviditet som man ønsker sig.

Jeg syntes at du skal bestille en tid hos din læge og fortælle ham/hende om din situation og hvor længe I har prøvet. Det kan være at i kan få en henvisning til udredning og evt. Behandling.

Held og lykke med projektet:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker også at det er en god ide at tage til lægen :) Uregelmæssig menstruation kan vist bl.a. skyldes PCO som man sagtens kan gøre noget ved.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER