Guest

Hvilket Mario spil til wii?

8 indlæg i dette emne

Mine nevøer ønsker sig Mario spil til deres wii de er 7 og 3 (de skal dele, moderens ønske ;) ). Jeg har fundet maeio cart og 2 andre på cdon men jeg aner INTET om:

Mario party 9

New super Mario bros Nintendo select.

Gyldne ord om de 2 sidste? Kan de bruges af de 2 alders grupper?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mario kart er sjovt :D Mon ikke en 3 årig ville kunne spille det.

De 2 andre kender jeg ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har både Mario Party og Mario Kart. Det er begge to rigtig sjove spil, som jeg tænker, de godt vil kunne spille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi spiller en hel del NSMB herhjemme :blush Det er ikke noget jeg vil mene en treårig kan. Der går Mario cart nok lidt bedre an.

Det andet kender jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er fan af Mario Kart og V har spillet med længe - måske et års tid? Han har endnu ikke præsteret at køre helt i mål selv, men den får ikke for lidt med at sidde og dreje controlleren (og hele kroppen) og sige WROOOUUUUUM samtidig, så han har i hvert fald meget glæde af det.

De to andre kender jeg ikke, men V er generelt begyndt at kunne spille 2D platform spil sådan ca siden han blev 3. Han kan bedst lide Donkey Kong, hvor han både fatter at gå, hoppe og smadre. Mario brothers fanger ham ikke heeeelt så meget, men han vil gerne kigge, når jeg spiller og så hoppe de sidste 2 millimeter i mål i banen, og så er der highfives og jubel over at "vi" klarede det :D

Edit: Hov new super Mario brothers har vi sgi da :D Blev bare lidt forvirret over "select" :chin: Jeg tror, det er svært for en 3-årig at styre. Det kræver i hvert fald mere erfarne Nintendo-fingre end Mario Kart, vil jeg mene. Brian har faktisk også svært ved det. Men hvis man kan (som jeg kan ;)) så er det mega sjovt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Mario kart it is :super (så skal jeg bare se om det findes billigere end cdon - man skal spare hvor man kan ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at sidst vi fandt relativt billige Mario-spil var det i Expert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super Mario Party 9 er en masse rimelig simple spil, men Mario Cart tror jeg er bedre, det kunne Leo godt køre med på, da han var 3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER