Guest

Strømper

6 indlæg i dette emne

Nogen der har en god og afprøvet opskrift på strikkede strømper til børn (Aksel på 2)?

 

Altså jeg hader virkelig virkelig virkelig at strikke strømper, men Aksel har brug for nogen varme i uld, og istedet for at købe er det lidt mere økonomisk bevidst selv at strikke nogen fra mit kæmpe uldlager, når nu vi ikke har nogen penge for tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke selv strikket, men mine forældre har sådan nogle tubestrømper i deres sommerhus til gæster hvor der ikke er hæl i så de er nemme at strikke. Vist noget med fire ret og fire vrang som forskydes. Men ved ikke om de er gode i sko. Tror der ligger opskrift på drops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige strikket "sportsstrømper" fra "Barnestrikk fra Paelas", de virker ret gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke selv strikket, men mine forældre har sådan nogle tubestrømper i deres sommerhus til gæster hvor der ikke er hæl i så de er nemme at strikke. Vist noget med fire ret og fire vrang som forskydes. Men ved ikke om de er gode i sko. Tror der ligger opskrift på drops

Det må jeg lige prøve at kigge på. Jeg har ikke noget problem med at strikke hæl, så det er ikke fordi det behøver være en specielt nem opskrift. Jeg hader bare strømper og gider ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige strikket "sportsstrømper" fra "Barnestrikk fra Paelas", de virker ret gode :)

Har du mon et billede af strømperne?

 

Jeg har ikke bogen og har ikke penge til den, så måske jeg kunne tjekke Drops igennem for noget lignende ud fra et billede. Synes ikke lige jeg kunne finde noget på google af dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige strikket "sportsstrømper" fra "Barnestrikk fra Paelas", de virker ret gode :)

Ha, never mind. Prøvede lige at google igen, og så dukkede du lige så fint op på Instagram, så nu har jeg et billede at gå ud fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER