skruk

-30% på legetøj

9 indlæg i dette emne

I Bilka i dag :) ved ikke om det gælder længere end det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mener det gælder nærmest hele november, men ihvertfald både fredag, lørdag og søndag i denne uge. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener det gælder nærmest hele november, men ihvertfald både fredag, lørdag og søndag i denne uge.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rådet herfra er at være der enten sent om aftenen eller tidligt om morgenen - især hvis man skal derud med børnene...

 

Efterhånden som man nærmer sig jul - så bliver det simpelthen uudholdeligt pga. de mange mennesker, der alle skal parkere med store kundevogne inde i de smalle gange..

 

Bare 2 cents fra en der lærte det på den hårde måde :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har også rabat ved køb over nettet på mange ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener det gælder nærmest hele november, men ihvertfald både fredag, lørdag og søndag i denne uge.

De 30% er oveni de tilbud de har i deres katalog :) Lige det med 30% er kun i dag, i morgen og søndag :) Men mon ikke de laver det een gang til inden jul ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De 30% er oveni de tilbud de har i deres katalog :) Lige det med 30% er kun i dag, i morgen og søndag :) Men mon ikke de laver det een gang til inden jul ;)

Argh fint fint - ikke aktuelt her alliegevel, M får ikke legetøj af os til hverken jul eller fødselsdag i år, hun har masser i forvejen ;) og mon ikke hun nok skal få fra familien 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt julegave til 3 fætre og Julius. Adventsgaver til Marius. Desværre var det brio togbanesæt jeg havde udset mig til Marius udsolgt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt julegave til 3 fætre og Julius. Adventsgaver til Marius. Desværre var det brio togbanesæt jeg havde udset mig til Marius udsolgt...

Mon ikke der kommer procenter igen inden jul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER