Myliona

Opbevaring af madvarer

30 indlæg i dette emne

Man er ikke i tvivl!

Og ja, det var lige en streg til ikke at spise økologisk! ;)

Nu har jeg købt lidt forskellige bøtter!

 

Ikke hos mig, men jeg koeber saa gerne mel i en plastemballage og ikke fra de der papnogle, hvor jeg ogsaa har oplevet melorm i... bvadr!

 

Fedt med nye boetter, saa skal I nok holde dem fra doeres!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer i den store med laag, men jeg har f.eks. et glas til ris, hvor jeg ved, at hele posen lige passer i :)

Ja ok. Jeg har bare tit 2-3 poser mel stående, fordi jeg bager så meget, så det dkal dælendytme være nogle voksne størrelser. Har du én stor kasse til de åbne poser eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ok. Jeg har bare tit 2-3 poser mel stående, fordi jeg bager så meget, så det dkal dælendytme være nogle voksne størrelser. Har du én stor kasse til de åbne poser eller?

 

Ja, en stoerre Smilla-kasse i en stor kokkenskuffe, hvor andet(tomatsovs, tun sukker etc., saa er udenfor kassen.

 

Jeg bager ogsaa meget, men der kan sagtens vaere 1 kg rugmel i den ene af mine to meget store glas. Den anden har grov spelt og saa har jeg 4 med andre meltyper, fordi jeg ogsaa bager glutenfrit. Og en til musli... Og nogle til gryn. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, en stoerre Smilla-kasse i en stor kokkenskuffe, hvor andet(tomatsovs, tun sukker etc., saa er udenfor kassen.

Jeg bager ogsaa meget, men der kan sagtens vaere 1 kg rugmel i den ene af mine to meget store glas. Den anden har grov spelt og saa har jeg 4 med andre meltyper, fordi jeg ogsaa bager glutenfrit. Og en til musli... Og nogle til gryn.

Jeg køber mel i 2 kg poser, gad vide om man kan få opbevaringsglas i den størrelse? Tak for svar i al fald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber mel i 2 kg poser, gad vide om man kan få opbevaringsglas i den størrelse? Tak for svar i al fald

Det kan man.. Jeg købte til musli og havregryn, hvor vi også køber to kg. Det var sådan nogen hælde-nogen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER