Camillat

WWW.BUNDGAARD.DK -40 % paa ALT

10 indlæg i dette emne

Jubii, jeg har hamstret to par overgangssko, det ene med pels, samt baade vinter og almindelige gummistoevler for ialt 1143,6 kr og der var ikke engang fragt at betale, selvom jeg bor i Italien 

 

Just saying! 

 

Det gaelder for medlemmer, saa det er med at oprette en gratis medlemskonto og tilbuddet gaelder til og med onsdag kl. et eller andet. 

 

Jeg faar ikke noget for at raabe det hoejt herinde, det er ren BK-service  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg har også benyttet mig af tilbuddet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har også benyttet mig af tilbuddet :glad

 

Det er da ogsaa vildt! Jeg har jo koebt vinterstoevler fra RAP, som primaere stoevle og havde taenkt at vente og se for resten, men saadan et par varme roejsere og saa en decideret sko med pels til lige om snart, det er stensikkert en god investering. OG sko og gummistoevler til foraaret! Saa kan han vist ikke bede om mere, Noah-musen ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Tak for tippet Camilla!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I hvilken butik? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

www.bundgaard.dk og saa skal man have en  medlemskonto, men den er gratis at have. Og de er en af de faa, der virkelig kun sender emails, naar de har noget ordentligt at annoncere! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg er så træt af at W bare ikke kan gå i Bundgaard! De er så lækre og de er gode til at lave nogle seriøse rabatter!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg er så træt af at W bare ikke kan gå i Bundgaard! De er så lækre og de er gode til at lave nogle seriøse rabatter!!

 

 

Det kan jeg godt forstaa! Jeg tog jo chancen med de super laekre roede sko, fordi jeg ville proeve gummistoevlerne til ham. Og begge dele var virkelig gode. Saa nu blev det jo bare baade vinter og naeste sommer str i gummistoevler og saa den samme overgangssko, bare i blaa. Og saa har jeg nuppet de der sko med pels i med, bare fordi. De har jo ikke tex, men taenker, at de nok klarer en del med lidt fedt og impraegnering.... 

 

Hvis nu det var RAP, havde jeg maaske koebt 8 par mere, fordi de er uden skadelige limstoffer og kromfrit laeder. Men altsaa... han faar RAP som primaere og saa er Bundgaard stensikkert laekre nok til ham derudover! 

 

Jeg knuselsker at koebe med den slags megarabatter! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tippet :yay

Jeg kom vist til at købe liiiidt for meget til pigerne :blush

 

Oh, talk about for meget med 4 par til en enkelt Noah  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER