Mortil2drenge

Børnehavebarn til øjenlæge

10 indlæg i dette emne

Nogen der ved, om jeg kan bestille tid selv eller om det kræver en henvisning fra egen læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik en henvisning ved egen læge :)

Hvad er der galt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kniber det ene øje sammen og har gjort det længe. I dag sagde han det var lidt svært at se ud af øjet. Men om der er noget om det eller om det er en dårlig vane ved jeg jo ikke men synes lige som det skal komme drengen tilgode.

Har lige tjekket ventetider. Mellem 3 og 6 mdr for ikke akutte patienter medmindre jeg vil køre helt til Aarhus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kniber det ene øje sammen og har gjort det længe. I dag sagde han det var lidt svært at se ud af øjet. Men om der er noget om det eller om det er en dårlig vane ved jeg jo ikke men synes lige som det skal komme drengen tilgode.

Har lige tjekket ventetider. Mellem 3 og 6 mdr for ikke akutte patienter medmindre jeg vil køre helt til Aarhus.

Hvad med optiker? Altså jeg ANER intet om det, men ved de tjekker en del (tryk i øjet, alm. Øjensygdomme, nethinde fotos mv.) så kunne du jo bestille tid ved øjenlægen og så en god optiker i mellemtiden :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med optiker? Altså jeg ANER intet om det, men ved de tjekker en del (tryk i øjet, alm. Øjensygdomme, nethinde fotos mv.) så kunne du jo bestille tid ved øjenlægen og så en god optiker i mellemtiden :unsure

Det har vi snakket om. De må gerne undersøge børn men ikke afhjælpe før de har været ved en øjenlæge. Min dreng har det meget svært ved fremmede så skal også have i mente hvor meget han skal udsættes for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville starte med at tage til egen læge, og se hvad de siger :) Måske kan de også hjælpe på ventetiden, jeg tror nogle gange at børn tages ind hurtigere. Vi ventede vist i under 2 måneder, såvidt jeg husker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi snakket om. De må gerne undersøge børn men ikke afhjælpe før de har været ved en øjenlæge. Min dreng har det meget svært ved fremmede så skal også have i mente hvor meget han skal udsættes for.

Forståeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Optikerens ville slet ikke hjælpe så det er så nemt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg ringet til øjenlæge. Fik en ok hurtig tid ved allerede den første. Kunne få en tid allerede den 6/11 men der skal han til ørelæge så vi må vente til den 13/11. Har specifik bedt om fredagstider, da det passer bedst i men kalender.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER