TiaK

Hvor finder jeg en billig paraplyklapvogn i dag?

14 indlæg i dette emne

Vi tager snart på ferie og har bestemt os for at vi gerne vil have en lille klapvogn med til Erica, men det er kun i dag, jeg har mulighed for at købe den.

 

Jeg har desværre ikke tiden til at køre rundt i forskellige butikker, så håber i har noget viden!

 

Jeg har søgt på babysam og ønskebørn, den billigste jeg kan finde er 350 kr, jeg kunne godt tænke mig at finde en endnu billigere, da jeg kun ser at det er på ferien vi får brug for den.

 

Kan man finde en billig en i Bilka/Føtes/Kvickly/Bauhaus, hvad ved jeg?

 

Og ved i om man kan bytte 1:1 med en kuffert, eller skal vi betale ekstra for en klapvogn. Erica har jo ret til 1 stk indchecket bagage, men jeg tænker sagtens hendes tøj kan være i min kuffert, kan hendes så være klapvognen?

 

Tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener det er gratis at tage en klapvogn med. Mener ikke den tæller som bagage.

Somebody correct me if im wrong

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener det er gratis at tage en klapvogn med. Mener ikke den tæller som bagage.

Somebody correct me if im wrong

Det er detbhos langt de fleste fly selskaber. Der er enkelte lavprisundtagelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg fået bekræftet ved rejseselskabet, at det er gratis at tage klapvogn med.

Nu mangler jeg bare at finde en :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hat du evt søgt på DBA? Der fandt vi en billig en der stort set ikke var brugt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller reshopper hvis i har iphone eller ipad. Tror ikke det fåes meget billigere uden for udsalg. Så en i bilka til 275 tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også Reshopper.

Var det ikke krydstogt I skulle på? Får I overhovedet brug for en klapvogn der? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Jeg havde kigget på dba og guloggratis, og ringede endda også på en fin en, men han kommer først hjem efter vi skal af sted :(

 

Nu har jeg prøvet reshopper også (farlig app!!) men der er desværre heller ikke nogen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også Reshopper.

Var det ikke krydstogt I skulle på? Får I overhovedet brug for en klapvogn der? :chin:

 

Vi skal på krydstogt ja, og derfor jeg gerne vil have en paraplyklapvogn og ikke vores normale, da jeg går ud fra vi skal have den i kahytten. Vi kommer jo i havn hver dag og regner ikke med at tage på arrangerede ture, så rart at kunne bevæge sig lidt væk fra skibet i voksen gå-afstand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er guld vaerd at have en med dobbelthjul. Siger det bare! 

 

God ferie :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller reshopper hvis i har iphone eller ipad. Tror ikke det fåes meget billigere uden for udsalg. Så en i bilka til 275 tror jeg

 

 

Rigtig mange tak! Tog i Bilka og de havde en rigtig fin en til 270 kr! :super (at man så kom til at købe termotøj, fleectetrøje og gummistøvler til Erica også, er jo en anden sag :whistling Men for 500 kr i alt, så er det vist også ok ;))

 

Jeg var tæt på at køre en halv time efter en brugt til 250 kr, som ikke engang var lige så fin!

 

Tak!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er guld vaerd at have en med dobbelthjul. Siger det bare!

God ferie :)

Tak :)

Jeg endte også med at købe en rigtig fin med dobbelthjul fra ny til 270 kr, så fedt altså!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Jeg endte også med at købe en rigtig fin med dobbelttjekke fra ny til 270 kr, så fedt altså!!

 

 

Skidegodt! 

 

Det er bare min erfaring efter alle de brosten og dit og dat med saadan en skrobelig klapvogn. Og vores har endda dobbelthjul. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER