Sabrina85

Graviditet nr 2 noget mere bekymrende end sidst!

8 indlæg i dette emne

Har en dreng på 21 mdr. Den nemmeste graviditet nogensinde. Nu er jeg gravid igen i første 'forsøg' men det har ikke været andet end bøvl....

Fandt ud af jeg var gravid i uge 3+4 pga kvalme øv.... Ikke voldsomt men laaaaangt Mercedes sidst.

Blødning og brundt udflåd i uge 4+o så troede det gik til grunde - det gjorde det ikke.

Blødning og lette jag i uge 10+4 troede det gik til grunde - fik akut scanning og en fin baby lå der stadig trygt.

Nakkefoldsscanning 4 dage efter med høj risiko for Down 1:128 scanninger var flot men det var blodprøven der var mindre god. Jeg er 29år, slank ikke ryger osv. Så intet med det.

2 dage efter beslutning om moderkage biopsi eller det nye NIPT undersøgelse (udvidet blodprøve test hvor de kan give svar med 99% sandsynlighed) denne får jeg svar på om 1 1/2 uge først :(.

Blødning meget leg og brunt udflåd hele sidste weekend, akut til scanning igen. Baby har det stadig fint - nem blev beordret sygemelding i 14 dage for at se om der kommer ro på det.....

Øv en graviditet indtil nu med sindsyg mange bekymringer. Håber ikke den lille har Down :(... Stadig under 1% sandsynlighed med det fylder i hovedet......

Kryds fingre for gode svar og ikke mere blødning. ( det er stoppet igen).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej for fanden hvor lyder det bare hårdt... det er bare så vanvittigt hårdt med alle de bekymringer og dem du har er jo virkelig af den alvorlige slags... det gør mig virkelig ondt at læse - jeg håber der venter dig et godt svar og den lille i hulen har det godt...

Stort kram til dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det snart vender for dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber resten af graviditeten går bedre :kram2

 

Jeg var selv igennem et dårligt resultat af NF skanningen (1:13 for Downs) og valgte at få foretaget moderkagebiopsi. Fik af vide at pga sommerferie kunne der gå lang tid før vi fik svar. Fik dog svar allerede efter et par dage mener jeg det var. Så håber du snart har resultat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ville ringe hurtigt hvis det var dårligt svar og de har ikke ringet. Skal derind tirsdag så tror vi venter os et positivt svar og blødningerne har været stoppet i 1 uge nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag fik vi svar at vi venter en sund og rask dreng ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en graviditet allerede - MEN kæmpe tillykke med der gode svar.. og en lille prins... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER